Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_Natasja_ schreef:[ Afbeelding ]
HTM schreef:maar loop gewoon even een winkel door, en je hebt zo wat leuks.
En je kunt niet iets kopen wat voor iedereen kan, maar koop dan iets waar in elk geval meer dan de helft van de mensen echt iets aan heeft.
_Natasja_ schreef:WilmaBoy schreef:je kan die vast nog als nieuwjaarsgeschenk doorgeven
Begint je voorraad op te raken??
Moeten we wel speciale maat meenemen die geschikt is voor die 10cm van jou
evdpanne schreef:Das echt hel, dingen voor in huis moet het net in het huis passen, snoep niet goed voor mensen op dieet. Bonnen van Etos kan iedereen gebruiken (zowel mannen als vrouwen) maar heb je weer idd probleem van mensen die niet bij winkels in de buurt komen
. Flesje wijn ofzo krijg je weer dat mensen niet drinken... Ik zou serieus niets weten wat bij iedereen past
.
Vind ook dat het meer om de gezelligheid gaat en de lol tijdens het spel dan om de cadeautjes! Zou mij niet zo uitmaken wat ik krijg als ik maar lol heb gehad!
_Natasja_ schreef:HTM schreef:maar loop gewoon even een winkel door, en je hebt zo wat leuks.
En je kunt niet iets kopen wat voor iedereen kan, maar koop dan iets waar in elk geval meer dan de helft van de mensen echt iets aan heeft.
En de lol van het spel is natuurlijk dat je moet proberen te bemachtigen wat je leuk vindt
Ailill schreef:_Natasja_ schreef:Echt mensen.
Snuffel gewoon eens door een action oid heen.
Je vindt vast wel iet leuks.
De action in Culemborg is voor Pat en mij
Deuh!
Laat het even weten wanneer je gaat, dan kunnen we daar even meeten. . . of ik kan je het riante *kuch* centrum van Culemborg laten zien
Ailill schreef:_Natasja_ schreef:
En de lol van het spel is natuurlijk dat je moet proberen te bemachtigen wat je leuk vindt
Dan ga ik voor Tas' haar...