Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Lente schreef:Aanpassen, ja, tot op zekere hoogte.
Maar tegelijk ga ik naar meetings toe omdat ik het daar leuk vind. En een heel weekend mezelf anders voordoen dat ik ben of steeds aanpassen is voor mij geen ontspanning en vind ik niet leuk.
Niks tegen Nayomie overigens hoor!
Ben gewoon op een punt gekomen dat ik dingen alleen maar doe als ze móeten of als ik ze écht leuk vind. Iets met klaar met leven voor anderen (afgezien van mijn kindjes dan).
Lente schreef:Zoals ik eerder schreef; ik doe alleen nog maar dingen die moeten of die ik leuk vind, hier heb ik op deze manier geen lol in, dus dan ben ik weg.
Je kan door blíjven emmeren over dingen die gebeurd zijn en waarvoor ik mijn excuses heb aangeboden of je kan er gewoon over ophouden. Als Nel graag ouwe koeien uit de sloot wil halen moet ze dat vooral doen.
Die opmerking over Biep had namelijk niks te maken met wat er verder is voorgevallen, ik moest voornamelijk denken aan de acties voor het raam van de serre over en weer en de spierpijn in mijn buik van het lachen.
Dat Nel het dan vervolgens nodig vindt om dat andere erbij te halen, wat verder tussen mij en Myrthe nu totaal geen probleem meer is, wat ik met Biep uitvoerig besproken heb omdat die er ook ten dele bij betrokken was én waarvoor ik mijn excuses heb aangeboden dan heb ik geen zin meer om daar nog verder over in discussie te gaan.
Ik wens jullie veel plezier bij de meeting.
MaTuMi schreef:Hmm.. misschien kom ik ook wel, kan ik met Nayoom mee.
Als mijn papa en mama het goed vinden.
Des noods zeg ik dat ze bij mij op school zitWeten zij veel.
Ze denken waarschijnlijk dat Nayoom een vies oud mannetje is.