Af en toe volg ik jullie topic nog omdat ik ook daar in de buurt rij. Jullie hebben het over veldwijkerbos die loopt toch langs de spporlijn? Daar rij ik ook regelmatig in. Is een mini stukje bos. Bedoelen jullie dat? Maar wat bedoelen jullie met hij loopt door tot plas van Beek? Ik wil meer gaan buitenrijden dus hoe meer routes hoe beter. me lease paard is nog niet helemaal verkeersmak me bijrijpaard wel maar die kan geen lange stukken meer daarom fijn dat het mini bos er is.
Pension stal waar ik sta is vlakbij sheerenloo en wil ook graag eens richting het grote bos (met lease paard ) tussen ermelo en harderwijk zeg maar. Maar dat word pas in het voorjaar denk ik. Is hij wat meer gewend buiten en het is best wel stukje stappen en dan door het bos en dan nog terug. Daar zit ik nog over in. Waar staan jullie overal dan als ik vragen mag? (mag ook per pb zodat ik jullie topic niet stoor) En waar rijden jullie buiten?
@linnie050 Ik sta vlakbij het station,dus vlakbij het kleine bos.Als je dat pad volgt langs het spoor,kom je uit bij de weg,die steek je over en kom je in het volgende stukje bos.En dat loopt door tot aan de plas van beek zeg maar.Het zijn eigenlijk 2 kleine bosjes.