Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

) Geleidelijk verschijnen wel wat meer stapelwolken, maar het blijft droog. De maxima liggen tussen +1 graad in de Ardennen en +7 graden in het centrum. In de Kempen wordt lokaal mogelijk zelfs een temperatuur van +8 graden genoteerd. De wind waait matig en aan zee soms vrij krachtig uit noordoost tot oostnoordoost en dat zal ervoor zorgen dat het toch weer wat kouder aanvoelt.
Ik stuiter zowat van men bureaustoel! Vergeet je fototoestellen niet, zadeltassen zijn ook aangeraden! Ik zie jullie morgen!
Als ik merk dat de foto's te erg mislukken, zal ik gewoon filmen.
Dus, je gaat met 4 fototoestellen mogen rondlopen
(Nee, ik neem de mijne niet mee tijdens het rijden denk ik, ik wil met men rode dekje rijden en heb men zadeltassen nog niet
)
Zorg dat je wel goede stapschoenen aanhebt, want anders ga je met dikke blaren zitten. Handschoenen zullen ook wel handig zijn met deze koude. Oja, vergeet je lunch niet hé
En latijn geleerd 

Jackytje schreef:Soms vraag ik me af waarom ik nog altijd met je omga haha
- Al ben ik helemaal niet beter

Nog even een paginaatje of honderd lezen, en dan ga ik slapen
hetlevenwint schreef:Djee ik ben echt veel te vroeg wakker zeg! Had mijn wekker om 8u gezet ben ik wel niet wakker om 6u 26 ongeveer. Ga zo dadelijk nog een poging doen om nog een uur te slapen.
Ik ben gelukkig op het juiste uur wakker, haha. Maar ik heb echt vreselijk geslapen
Ondanks dat, ben ik àlles behalve moe en men buik voelt raar van de stress en opwinding
. Echt heb van 10 u tot 6u 26 geslapen en dan daarna nog een uur dus 9u in totaal ongeveer maar het voelt alsof ik nog maar een half uur geslapen heb
.