Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
fleur_yen schreef:Hallo, ik kom ook even binnenvallen, zag ineens het topic. De meeting is al geweest las ik, maar stel er komt een meeting op de Utrechtse heuvelrug (Leersumse veld) zou ik graag mee willen gaan. Ikzelf woon in Leersum en mijn paard ook, en kan makkelijk rijdend naar de plek waar ze de paarden verhuren komen. Verder ken ik het hele bos bij het Leersumse veld uit mijn hoofd, en alle routes dus ook, dus stel jullie hebben nog een gids/gezelschap nodig zou ik het gezellig vinden om mee te gaan.
Zoek schreef:fleur_yen schreef:Hallo, ik kom ook even binnenvallen, zag ineens het topic. De meeting is al geweest las ik, maar stel er komt een meeting op de Utrechtse heuvelrug (Leersumse veld) zou ik graag mee willen gaan. Ikzelf woon in Leersum en mijn paard ook, en kan makkelijk rijdend naar de plek waar ze de paarden verhuren komen. Verder ken ik het hele bos bij het Leersumse veld uit mijn hoofd, en alle routes dus ook, dus stel jullie hebben nog een gids/gezelschap nodig zou ik het gezellig vinden om mee te gaan.
Als de meeting daar niet gehouden wordt kan ik met mijn paardje wel een gids gebruiken![]()