Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
je moet altijd de trailer er voor pakken
Ik vind het jammer dat de paarden er maar n uurtje per dan buiten staan... daarom is mn vriendin er ook weggegaan.
echt een gezellige stal, en ze staan een halve dag buiten, niet maar een uurtje
indd handig als je paard snel dik wordt. Daarnaast best arme grond, dus van het gras daar worden ze ook niet zo snel dik...
) en in de winter 's nachts binnen
Plus ben met 10 minuten in het Maalwater en met 3 kwartier (in stap) sta ik in het duin...
terwijl ik al 24 jaar in egmond aan zee woon en nu alweer een hele tijd in heiloo..
oei door een leuke meevaller van de belastingdienst wat ik dus totaal niet had verwacht aangezien ze pas zeiden einde van t jaar kan ik ff in een breder scala kijken qua fjorden dus t word nu ipv een veulen maar een beleerde onder t zadel
kan niet wachten om weer heerlijk op een paardenrug te genieten in t duin of strand of bij t maalwater
woei ben beetje blij mag dat??
ArGieVai schreef:weet je waar hoeve vredesteijn ligt? Als je vanaf de Texaco komt, en dan al voorbij manege de hoef en manege groot, dan kom je langs een "speelwei" aan je rechterhand, met hoeve vredesteijn daarbij, een soort vakantie adres voor kids geloof ik.... Daarachter is het
ik weet enkel waar er een stay okay zit naast manege de hoef en aan de andere kant manege groot...weet dat er achter de stay ok 2 paardjes staan
maar verder houd t eigenlijk wel op..

ArGieVai schreef:dat heb ik wel eens gehoord indd, dat er toen allerlei rare regeltjes waren... Nu niet meer, maar ben wel benieuwd naar wat voor regeltjes dat waren
nou dat ik toen dat paard verzorgde daar toen hoosde t en mocht ik niet in de binnebak longeren moest in de longeercirkel a fijn ik in de hozende regen gelongeert kom ik terug staat er dus zo een stagaire gewoon doodleuk in de binnebak te longeren terwijl ik daarvoor vet op me kop kreeg toen ik dat ook wou doen.