Dan moet 't goedkomen Steef rijdt tijd al een stukje richting Ede voor mij
Stefanie, hoe ver ben je met 't rooster? Wat moet er nog gebeuren? Stuur anders ff wat je hebt!
_Chip
Geplaatst: 14-07-12 14:54
Vealosz schreef:
Als je geen oplossing kan vinden, pik ik je wel op met de auto .
Dat zou heeeeel fijn zijn! Kan evt met de fiets stukje de goede kant op komen? Wageningen, Lunteren, Otterlo, als dat makkelijker zou zijn? (weet niet wat 'de goede kant' precies inhoud)
ik zou het leuk vinden als ik wat foto's van mijn hondje hebt terwijl hij mijn jas uit doet of zijn portemonnee afgeeft dat doen we voor werk, maar ik weet nooit hoe het eruit ziet als ik dat doe maar moeten we even kijken of iemand er zin in heeft om dat voor mij te fotograferen
Oow dat vind ik alleen maar leuk als er initiatieven zijn. (Maar moet je gewoon even op het moment aangeven, want ik kan het niet allemaal onthouden namelijk )
Ik heb het expres niet ingestuurd want misschien wil ik dat tegen die tijd helemaal niet meer en als ik toch met hem op de foto wil, duurt dat 5 minuten..
Pfoe, heb net een enorme PB naar Vealosz gestuurd met het idee voor een rooster. Als het goed is werk Vealosz het netjes uit in een tabelletje, dan komt t rooster vandaag nog online