Over de beurs gelopen, stoeipakjes gekeken. Schoenen gepast. Beetje rondgekeken en ook mensen gekeken.
We hebben DE youtube HIT ook nog gezien!!! Ik herkende haar gelijk Oh men dat mens is in het echt nog vadsiger dan op internet. Haar man "mehhh" was er niet bij. Dat was dan wel jammer.
Ik en Mandy zijn op de foto geweest in het slikken en spuiten kastje met 1 of andere dude en een dildo. Kwam hilarische foto's uit.. hoop dat ik die nog toegemaild krijg.
Daarna zijn Mandy ik en Monica ook nog geweest:
We zijn ook nog op de foto geweest met Kim Holland
Daarna in de Ladies Club geweest. Naar de showtjes gekeken. We hebben ons best vermaakt haha. We hebben weinig fotos gemaakt van de strippers. Heb er wel van 1 een paar:
Heb nog wel wat foto's maar die zijn niet voor bokts oogjes bestemd.
Hier een kort verslagje van mij, de toonbare foto's heeft Sam al gepubliceerd dus hier volgt alleen een verhaaltje;
Als eerste natuurlijk wachten op de 2 dames die maar niet op kwamen dagen, zeer teleurstellend. Na daar voor jan l*l te hebben gezeten in de wind, maar lekker naar de Mac Donald gegaan om eens lekker te gaan bunkeren! Met een volle maag naar lekkere mannen kijken!
Toen het tijd was gingen we weer richting jaarbeurs en daar stond Monica al op ons te wachten. Snel kaartje gehaald, nog wat extra geld gepind, jassen opgehangen en hoppa naar binnen! Als eerste zie je vooral veel stands met allemaal dildo's en speeltjes, er stond ook een podium waar men net bezig was om een gigantische SM show te laten zien maar we liepen snel door want de mannen die daar stonden waren nou niet echt uhm, aantrekkelijk Toen kwamen te terecht bij de Ladies Club! Daar hing al een grote poster met een lekker gespierde vent dus wij dachten; " Lekker lekker lekker hier moeten wij wezen!!" Toen we binnen kwamen stond er meteen een gigantische Jamaicaan met zijn fluit te zwaaien en deze eens flink in het gezicht van een vrouw te zwabberen. Toen dachten we dus van uhhh... jaa..
We hebben plaats genomen en een drankje genomen en al snel volgden er meer acts. Eerst kwam er nog een wat oudere vent met zijn fluit zwaaien maar daarna kwam er een leuke stripper voorbij met een lekker gespierd lichaam "verkleed" als Michael Jackson en die een hele leuke act liet zien. Toen hij klaar was ging hij zich weer omkleden en kwam hij bij ons staan. We kwamen er achter dat zijn naam Jeffrey was en we hebben even met hem geklets. Samantha kreeg eerst een lekkere massage maar daarna had hij mij in zijn visier en begon hij mij eens lekker te verwennen Hij vond mijn piercings ook denderend interessant en hij moest weer optreden dus hij ging weg maar hij wou ons wel weer heel graag zien na zijn act.
We zaten al een tijdje, dus we besloten om de rest van de beurs te bekijken dus verlieten de ladies club en gingen weer op pad. Zwepen, eitjes, dildo's, tepelklemmen, leren pakken, hoge laarzen, ze hadden het allemaal! Na overal wat te hebben gesnuffeld en vooral onze ogen het nodige leuks te hebben gegund kwam er inderdaad die mafketel die helemaal alleen was en graag met 2 mooie dames op de foto wou dus Samantha en ik waren de banketstaaf. We kregen ook nog eens een roze dildo in onze hand geduwd en we werden het hok in geleid. Nou, even leuk doen, haha, hihi, hoho, dildo in je mond (bijna) en klaaaaarr. E-mail adres gegeven en snel weg van die stinkerd!
Verderrrrrrr liep er ook een stelletje, een vrouw in zo een aparte jurk met aan haar hand een ketting, en aan die ketting liep haar man. Haar man was geheel naakt, had een bal in zijn mond die vast was gemaakt met een riem aan zijn hoofd, verder had hij om zijn fluit een ijzeren klem die ook om zijn noten heen zat en om zijn middel zat ook weer een riem, zijn handen achter zijn armen in handboeien......
En er liep een heel iel ventje rond in alleen een string. Voor de rest liep er normaal volk rond, paar mensen in corsetten en sommige in heuze pakken.
Aan het einde hadden we last van onze voetjes gekregen en gingen we weer naar de Ladies Club. Daar werden we weer vriendelijk begroet door Jeffrey die weer gezellig bij ons kwam en mij weer een heerlijke massage gaf en zei dat mijn parfum zo heerlijk rook en oeh en ah en hmm en hoo. Aan het einde werd er leuke muziek gedraaid dus mochten we met zijn allen dansen, ook heb ik maar eventjes met 2 strippers gedanst en er was ook een clown die een grote toeter had dus daar had ik vier maal mee getoeterd en toen werd mijn hand ferm in zijn "prive" toeter geduwd waar ik dus ook even in ging knijpen
Het was voor mij een superleuke avond! Ik heb heerlijk genoten, lekkere kerels en lijven gezien, fluiten gevoeld, een gespierde vent die mij maar al te interessant vond en mijn nek grondig aan het besnuffelen was en de massage was ook top!
S_en_Z
Geplaatst door de TopicStarter: 30-09-12 16:58
euj waarom vertel je nou niet dat je op zoek was naar balletjes?
OH EN MIJN MASSAGE WAS ALLEEN MN SCHOUDERS HOOR!
Met de gladde opmerking "Je zit helemaal vast, zou wel een uur nodig hebben jou helemaal los te krijgen" (IEUWWWW!!!)
Stiekem in mn oor fluisteren.. Mandy vond hem gelukkig interessanter
Monica maakte nog een briljante opmerking waardoor ik "gered" was van zijn gladde babbel. "Sam.. we gaan hem inhuren voor je 16e verjaardag!" (hij schrok zich helemaal wezenloos.. ik bepieste mezelf bijna)
Ik zal zijn leeftijd maar even buiten beeld laten.... HAHAHAHAHAHAHA
En die "toeter" van die clown
Laatst bijgewerkt door S_en_Z op 30-09-12 17:03, in het totaal 3 keer bewerkt
Megamutsj
Geplaatst: 30-09-12 16:59
Monica had het over die balletjes, ik was alleen heeeeeel geintresseerd wat dat nou precies was en hoe groot ze waren. Vond ze nog best giga Bang dat die er niet uit wilt en dat je naar het ziekenhuis moet, net zoals die man met die stok met die bobbels eraan die afbrak whahaha
Linnie050
Geplaatst: 30-09-12 17:07
Zie het topic nu pas. Echt een leuke avond dus hihi. Ben er ook 2x geweest in voorgaande jaren maar toen had ik het wel gezien. Maar jullie maken heel wat mee zo gezellig hoor mijn avonden daar waren wel wat rustiger. Vorig jaar zaten meiden in de ladies tent gewoon tussen de shows door (in de pauzes) veel meer te doen met die strippers. Vond dat echt ranzig was dan 1 stripper en 5 meiden die afgewerkt werden.
Je komt toch niet meer bij als je zo een man aan een ketting ziet lopen haha. Moet je nou betalen als je bv met Kim Holland op de foto wilt? Jullie zagen er alle 3 ook mooi uit. Leuk verslagje.
Laatst bijgewerkt door Linnie050 op 30-09-12 17:15, in het totaal 1 keer bewerkt