Maar ik weet ook niet wat ik zelf kan als model hoor
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Als je er maar in geloofd hahaha heel cliché maar het is echt zo

.
. Ik ben niet z'n held die met het OV gaat reizen in haar eentje
. Stel dat iemand langs Haarlem/Velserbroek komt ik hou me toch aanbevolen
.
. Als dat zou kunnen zou dat echt heel erg fijn zijn! 
evdpanne schreef:Het overzichtje tot nu toe (als het goed is):
Fotografen:
1. Evdpanne
2. LynnDenise
3. _ Jessie
4. DesireeK
5. hamsterfan
6. Gemmeke
7. Shanine
8. Newyork
9. Nescafe
10.
Reservelijst:
1.
Modellen:
Dames:
1. NiKip
2. pressent - Victoria
3. Dewirox - Dewi
4. Ramoontje- Ramona
5. r_oo_sj_e - Roos
6. _baxter_ - Denise
7. SimoneDV - Simone
8. Lalee_ - Laura
9. Jodie_
10.
Heren:
1. Mannelijk model (mogelijk gemaakt door Roos)
2. Misschien mijn broertje (Esther)
Reservelijst
1.
Ik denk dat we voorlopig voldoende hebben aan modellen, dus daar nu gelijk reservelijst. Fotografen kan dr nog eentje bij en dan ook reservelijst. Valt altijd wel iemand af dus als je mee wil zet jezelf op de reservelijst!
Mannelijke modellen mogen zich nog wel aanmelden (aangezien we die als fotograaf ook graag op de foto hebben, en hier een beetje een tekort aan is.
. Callychanel heb ik van de lijst gehaald omdat ze gemeld heeft dat ze niet kan komen en daarvoor heb ik mezelf weer op die plek gezet. Echt leuk dat ik toch mee kan, zal straks nog wat foto's delen
. 

Lijkt me juist wel leuk.
.
.
.
Heb er maar gewoon weer wat tussen uitgepikt, dus ik merk wel wat jullie er van vinden
. Ik weet namelijk niet zo goed waar jullie van houden of wat jullie leuk vinden..
? Er staan er hier thuis 3, waarvan ik er 1 (een zwarte akoestische) heel misschien zou kunnen meenemen, maar dat zou ik tegen die tijd moeten vragen want hij is van mijn broer. 

. Moeten we die tijd maar even kijken hoe en wat, snap wel dat je hem niet durft mee te nemen, is ook niet heel goedkoop.
.
.