Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Zinn schreef:tja ik had aan de TS gestuurd dat ik niet zeker wist of ik er wel zuo geraken en dat ik in ieder geval niet op tijd zou zijn, eventueel later dus, amar dna zu ik wel iemand smsen. Is helaas niet gelukt aangezien ik ook amper heb kunnen slapen vannacht. vind t ook heel spijtig, maar tja, niks aan te doen....volgende keer kan ik hopelijk wel mee en gebeurt er niks onverwachts dat roet in het eten gooitIk ben benieuwd naar de foto's!
stefaniepje schreef:Zinn schreef:tja ik had aan de TS gestuurd dat ik niet zeker wist of ik er wel zuo geraken en dat ik in ieder geval niet op tijd zou zijn, eventueel later dus, amar dna zu ik wel iemand smsen. Is helaas niet gelukt aangezien ik ook amper heb kunnen slapen vannacht. vind t ook heel spijtig, maar tja, niks aan te doen....volgende keer kan ik hopelijk wel mee en gebeurt er niks onverwachts dat roet in het eten gooitIk ben benieuwd naar de foto's!
Spijtig dat je er niet was. Ik had een smsje verwacht als je niet meer kwam, want ik dacht dat anders gewoon nog later zou komen. Nou ja even misbegrepen door me. Een Volgende keer moet je wel eens meegaan, voor mij is was de meeting voor mijn eerste keer alleszins geslaagd!