Op die tweede mogelijke datum zijn er al aardig wat meer modellen dan fotografen dus ik persoonlijk denk dat 15 juli een betere datum is, ook omdat we dan rustig de tijd hebben om een locatie te vinden en een planning te maken. Willen we dan een ochtend groep en een middag groep of iedereen tegelijk? En we moeten ook nog even over locaties nadenken....
Owwww en sorry als ik een fotograaf ineens model heb gemaakt, niet iedereen heeft het erbij gezet .
Ik heb toch expres maar niks ingevuld, aangezien ik niet heel veel datum's kon, maar 15 juli gaat m hier ook niet worden! Maar ach er komt vast nog wel een keer een andere leuke meeting
Het is geen programma, maar een website . Maar welke data kan je wel want dan kan ik daarmee rekening houden. Denk zelf ook dat de 24ste nu erg kort dag wordt aangezien we locatie ed ook nog moeten gaan zoeken...
Hallooo Komt even binnen vallen Zou ik ook als fotograaf meekunnen..? Ik zou alleen 15 juli kunnen Dus mocht er een plekje vrij zijn voor fotograaf houd ik mij aanbevolen