Lijst + tijden clinic Judith Scholte 16-11-2003

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Mayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-03 15:30

Ik kom ook met champignon *LOL*

Maar alles nu nog schoonmaken? Neh, 't tuig is zwart en dat zie je toch wel, of er nu een vlekje zit of niet Haha! Ik ben redelijk voorzichtig met al m'n tuig, dus het ziet er gelukkig nog goed uit. Hoef bijna nooit schoon te maken, heeeeeeerlijk *LOL*

Mayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-03 15:34

Nou clinic-gangers, ik ga nu richting de LAN-party van Fasel in Lelystad, morgenochtend scheur ik terug en kom ik met Kasje jullie plagen Haha!

Tot morgen!!!

Koortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-03 16:08

Ik ga lekker NIET met champignon rijden!!
Sinds ik Kore rij, zo`n drie jaar, heb ik eigenlijk die rotcap afgeschaft... Hij zit strak, krijg rare rimpels in mn voorhoofd, en vind het onhygienisch.. Ja ik weet het, geen excuses allemaal, maar ik neem het risico maar.

Ik had al een paar pagina`s geleden Haha! voorgesteld om rond 10.00 te meeten. Is dat nog een goed idee? Bijvoorbeeld bij de buitenbak, of bij de trailers? Hoe herkennen we mekaar? Nou, aan de donkerblauwe broeken en witte bandages, haahahahahaha!

Koortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-03 16:36

Nou, Dancer_Valou heeft afgezegd, ze is niet helemaal fit... Als reserve stond er xxLisaxx, en ik heb haar ge-pb`t (wat een woordcombi!).
Waren er nog meer reserves, mocht Lisa ook niet kunnen?

cobiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-03 17:07

Wordt het op prijs gesteld als ik ga proberen te filmen (ik heb vandaag een digitale filmcamera gekocht, dus goed kan ik er nog niet mee overweg) of willen jullie liever niet dat er getracht wordt jullie rijkunsten op film vast te leggen?

Ik ben morgen herkenbaar aan een donkerblauwe kyra k jas en een rode fiat tipo.

Pino24

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-03 17:09

horselover23 schreef:
Wordt het op prijs gesteld als ik ga proberen te filmen (ik heb vandaag een digitale filmcamera gekocht, dus goed kan ik er nog niet mee overweg) of willen jullie liever niet dat er getracht wordt jullie rijkunsten op film vast te leggen?

Ik wordt al gefilmd dus mij hoef je niet te filmen. Lachen

Richtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-03 19:17

Guuske"]
Logisch dat je het niet direct wist, maar des te leuker dat je er nu achter bent. Rij je 22 november met Chronos en mij mee naar de clinic Logica van de hulpen in Overberg?
[/quote]

Als dat zou kunnen, graag! Lijkt me heel interessant en gezellig

[quote="Saluut"]
Maar ja gelukkig rij ik er nu twee dus ik neem Selma (ja ik heb de naam ook niet verzonnen!!) mee. Die is nog NOOIT op vreemd terrein geweest dus ik ben benieuwd of ik ga zandhappen Tot morgen!
[/quote]

Gelukkig, ben ik niet meer de enige met een idioot paard Knipoog
Die van mij is dus alleen twee keer in het bos geweest, maar dan kon ze gewoon rechtuit als ze maf deed. Verder is ze dus nog nooit op vreemd terrein geweest (en ze kan thuis al behoorlijk dwars zijn als ze aan het werk moet), en is het een vreselijk nerveus paard. Dus ik weet ook niet hoe dat morgen gaat, best kans dat ik op een paard zonder stuur of rem zit Knipoog

[quote="curly2day"]
Ben ik trouwens niet de enigste "gek" die met cap gaat rijden, zo'n heerlijk veilige champignon

En hoe laat zijn jullie er zo ongeveer ??
[/quote]

Ook ik rijd met cap op, vindt het toch wel een veilig idee.
En zoals Koortje idd al voorstelde, lijkt het mij ook een goed idee om om een uur of 10 af te spreken. Bij de buitenbak is denk ik wel handig, dat is iig te vinden.

[quote="horselover23 schreef:

Als je zou willen proberen mij vast te leggen, graag
Mijn vader gaat wel mee met de digi, maar bewegend beeldmateriaal is ook wel een keer leuk (of juist heel confronterend).

Ik ga zo nog maar even vlechten, en voetjes wassen. Ze heeft helaas drie witte voetjes, en die zijn op het moment echt niet wit Scheve mond. En dan ook maar even sokjes en staart bijknippen en staart uitpluizen enzo.
Want om dat morgenochtend allemaal nog te moeten doen. Hopelijk laat ze de knotjes wel zitten vannacht.

dynamiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-03 19:45

Nou ik ben er klaar voor hoor!
Morgen allen inpakken en wegwezen, wij proberen ook om 10.00 uur aanwezig te zijn.

Enne Mayo kom jij niet met een kater naar de clinic (hahaha).
Je weet maar nooit met zulke feestjes.

curly2day

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-03 20:05

saluut"]
[quote="horselover23 schreef:

Ik wordt al gefilmd dus mij hoef je niet te filmen. Lachen
[/quote]

Als het goed is gaat vriend lief mee en wordt ik dus ook al gefilmd, vind het wel leuk om het terug te zien!

Ik kom trouwens pas om een uurtje of 12, anders wordt het voor de rest die meekomt ook zo vroeg en ik wil zelf nog een beetje uitslapen Clown

MarkKH

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-03 20:09

In het brabo's van Koortje rij ik morgen om 0900 uur aan en met een minuut of dertig - veertig ben ik dan wel in amersfoort.... genoeg tijd voor koffie dus enzo... Beestje is nu ook gewassen op de hals, staart en witte voeten.... en als het goed is heeft angela der vandaag gevlochten Haha! Haha! Ik heb der zin an!

MarkKH

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-03 20:12

horselover23 schreef:

Lijkt me erg leuk! van mij graag! tof! en helemaal natuurlijk als er later iets te regelen valt met een cdje ofzoiets..

curly2day

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-03 20:17

Misschien een rare vraag,maar ik dacht dat er tussen elk groepje een 15 minuten wisseltijd zat.
Heb ik iets gemist ??

Chronos

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-03 21:11

Zo paard staat gevlochten en wel in z'n stalletje mijn tuig enzo is schoon. Haha!

Straks ga ik lekker ff in bad (heb me een partij spierpijn nie te zuinig)

Op tijd naar mijn mandje Schijnheilig en morgenochtend vroeg op pad de trailer voor Dynamiek op pikken naar stal in pakken en naar Marcroix...

Ik heb onwijs veel zin!!!!!! OK dan! Maar mocht er idd iemand foto's maken of gaan filmen dan wil ik graag een kopie

Koortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-03 21:47

Hehe, ik heb nu ook net mijn werkzaamheden ter voorbereiding af, en wel met Camilla`s hulp! Lovers
Vanmiddag heb ik Koortje expres nog even in de buitenbak gereden, zodat ze weer even wist wat de buitenbak was! Nou, ze liep keurig netjes en heeeeeel erg braaf, en na een half uurtje was ik dus klaar. Toen kwam Camilla ook net aan, en hebben we op stal haar staart uitgeplozen en bijgepunt, en heb ik een poging gedaan haar in te vlechten, wat dus niet netjes lukte. Ik was bijna klaar, en toen besloot ik alles eruit te halen, vond het niet mooi... Dus, maantjes netjes gekamt en een stukje gekortwiekt, staat weer lekker fris zo! Daarna naar de spuitplaats, waar we lekker met warm water haar benen en staart hebben gewassen en afgedroogt. Lekker deken op, laatste mestballen nog even uit de stal gevist, en met een lekker hapje muesli was mevrouw ook weer tevreden. Thuis net nog mn laarzen en hoofdstel gepoetst, en de transportbeschermers klaargelegd, evenals het witte sjabrak, bandages en reserve touw. En nu ben ik KLAAAAAAAAAAAR en ga lekker op de bank neerploffen! Bijtijds naar bed, morgen om half zeven op...

Tot morgen allemaal!!

dynamiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-03 21:47

Chronos ik neem mijn digi mee en Lars moet dan maar foto's van ons maken.

dynamiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-03 21:50

Koortje schreef:
, en heb ik een poging gedaan haar in te vlechten, wat dus niet netjes lukte. Ik was bijna klaar, en toen besloot ik alles eruit te halen, vond het niet mooi... Dus, maantjes netjes gekamt en een stukje gekortwiekt, staat weer lekker fris zo

O bij dynamiek heb ik ook de knotten erin gedraaid, ziet er op zich ook niet zo netjes uit, maar ik heb ze maar laten zitten

Richtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-03 22:58

Regina is er ook klaar voor!
Ik heb haar net (met hulp van Tiko Lovers) gevlochten, sokjes, staart en oren bijgeknipt, staart uitgeplozen, en voetjes gewassen.
Tuig was vrijdag al schoon, moet nu alleen m'n laarzen nog even oppoetsen (zijn kunstof laarzen, dus dat kost niet zoveel moeite Knipoog).
Knotjes zijn ook niet super, maar paard had lang genoeg stil gestaan. Ze was zooo braaf Lovers.

Kwam er alleen net achter, dat ik alleen een vies wit halster heb. Vorige halster heeft ze gesloopt, dus dit is echt de enige die er op het moment is. En ja, een wit halster waar ze mee de wei in gaat..... Heb 'm maar mee naar huis genomen, even kijken wat ik eraan kan doen. Maar ze komt dus helaas met een vies halster Scheve mond. Hopelijk maakt de rest het een beetje goed Knipoog

curly2day

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-03 23:43

Hier ook bijna alles klaar....tenminste netjes genoeg.
Ik heb alleen haar staart gewassen want die had ze onder gesch...ten.
Morgenochtend knot ik haar even en dan gaan we op weg !!
Diegene die al rijden voordat ik er ben veel plezier gewenst !!

Tot morgen

Richtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-03 23:51

Dank je!

Laarzen zijn gepoetst, en halster is nu grijs ipv zwart Knipoog
Ga nu maar slapen, anders kom ik morgen echt m'n bed niet uit.

Tot morgen!

Mayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-03 02:31

Nou, ik heb iig geen drank-kater, hooguit een slaapkater straks Haha! Het is hier iig heel gezellig, maar met het idee van de clinic ga ik zo maar eens plat Haha! Morgenvroeg hopelijk op tijd wakker worden en richting Houten crossen om Kasje in te laden en naar de clinic te gaan Heb er zin in Haha!

Romkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-03 02:58

Tsssk, je bent nu nog wakker anders Tong uitsteken

dynamiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-03 03:49

En is ze nu nog wakker?

Koortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-03 08:07

Nou, ik ben dus nu al bijna klaar om te vertrekken, veel te vroeg natuurlijk.
Vanacht echt heel onrustig geslapen. Ten eerste vroeger naar bed als normaal, dus kon niet meteen slapen. Daarna werd ik telkens opgeschrikt door beelden van Kore die haar ijzer er op stal al onderuit had, bandages die los gingen, kapot getrokken halsters en touwen, trailer met pech langs de weg.... Nouja, het totale rampbeeld dus! Ik stress echt vreselijk betreft het vervoer, Kore komt bijna nooit op de trailer, is van nature al een hanger, en vorige keer had ze er een ijzer onderuit getrapt. Duimen maar dat ik heelhuids aankom!!!

Anoukie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-03 10:16

Zo dames en heer Haha!, ook ik ben al aangekleed en klaar (nog een ontbijtje en dan wegwezen). Mochten er al mensen zijn voor mij: trailer voor de manege niet parkeren, maar op het lege parkeerterrein rechtsvoor de manege (doorlopende weg, voor je zie je de manege in de bossen, precies aan je rechterkant voor de bossen is een groot terrein, geasfalteerd, svp daar parkeren). Buitenbak is om los te rijden, binnen gaat het gebeuren! Hoe kom je in de binnebak? Uit de buitenbak, rechtsaf Haha!, half riondje om de manege en daar zie je dan links een ingang (let op je knieen!). En voor de grote ruiters/paarden: bukken Knipoog.

Jammer dat we nu in de laatste groep 1 ruiter te weinig hebben, aangezien Dancer_valou toch niet meerijdt,.... Nog een laatste moment aanmelder misschien???

curly2day

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-03 10:26

Goedemorgen ook ik ben net aan het opstarten,maar een ieder zal er al zijn.
Tot straks