Maar alles nu nog schoonmaken? Neh, 't tuig is zwart en dat zie je toch wel, of er nu een vlekje zit of niet

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
horselover23 schreef:Wordt het op prijs gesteld als ik ga proberen te filmen (ik heb vandaag een digitale filmcamera gekocht, dus goed kan ik er nog niet mee overweg) of willen jullie liever niet dat er getracht wordt jullie rijkunsten op film vast te leggen?
Ik ben morgen herkenbaar aan een donkerblauwe kyra k jas en een rode fiat tipo.
Guuske"]
Logisch dat je het niet direct wist, maar des te leuker dat je er nu achter bent. Rij je 22 november met Chronos en mij mee naar de clinic Logica van de hulpen in Overberg?
[/quote]
Als dat zou kunnen, graag! Lijkt me heel interessant en gezellig
[quote="Saluut"]
Maar ja gelukkig rij ik er nu twee dus ik neem Selma (ja ik heb de naam ook niet verzonnen!!) mee. Die is nog NOOIT op vreemd terrein geweest dus ik ben benieuwd of ik ga zandhappen Tot morgen!
[/quote]
Gelukkig, ben ik niet meer de enige met een idioot paard
Die van mij is dus alleen twee keer in het bos geweest, maar dan kon ze gewoon rechtuit als ze maf deed. Verder is ze dus nog nooit op vreemd terrein geweest (en ze kan thuis al behoorlijk dwars zijn als ze aan het werk moet), en is het een vreselijk nerveus paard. Dus ik weet ook niet hoe dat morgen gaat, best kans dat ik op een paard zonder stuur of rem zit
[quote="curly2day"]
Ben ik trouwens niet de enigste "gek" die met cap gaat rijden, zo'n heerlijk veilige champignon
En hoe laat zijn jullie er zo ongeveer ??
[/quote]
Ook ik rijd met cap op, vindt het toch wel een veilig idee.
En zoals Koortje idd al voorstelde, lijkt het mij ook een goed idee om om een uur of 10 af te spreken. Bij de buitenbak is denk ik wel handig, dat is iig te vinden.
[quote="horselover23 schreef:Wordt het op prijs gesteld als ik ga proberen te filmen (ik heb vandaag een digitale filmcamera gekocht, dus goed kan ik er nog niet mee overweg) of willen jullie liever niet dat er getracht wordt jullie rijkunsten op film vast te leggen?
saluut"]
[quote="horselover23 schreef:Wordt het op prijs gesteld als ik ga proberen te filmen (ik heb vandaag een digitale filmcamera gekocht, dus goed kan ik er nog niet mee overweg) of willen jullie liever niet dat er getracht wordt jullie rijkunsten op film vast te leggen?
horselover23 schreef:Wordt het op prijs gesteld als ik ga proberen te filmen (ik heb vandaag een digitale filmcamera gekocht, dus goed kan ik er nog niet mee overweg) of willen jullie liever niet dat er getracht wordt jullie rijkunsten op film vast te leggen?
Koortje schreef:, en heb ik een poging gedaan haar in te vlechten, wat dus niet netjes lukte. Ik was bijna klaar, en toen besloot ik alles eruit te halen, vond het niet mooi... Dus, maantjes netjes gekamt en een stukje gekortwiekt, staat weer lekker fris zo