ijzere man- meeting... (Vught, N-B)

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

MiekSpeciaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-03 17:55

Ok.. Haha!

smiley

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-03 21:26

Ik heb besloten dan ik ook zonder paard kom, het weer wat ze voorspellen is alles behalve goed

Fem ik PB je even

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-03 22:21

jaa maja het weer kan nu nog altijd omslaan he..? ik weet niet of het nu al zeker is maja

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-03 09:23

Eszelon4ever schreef:
jaa maja het weer kan nu nog altijd omslaan he..? ik weet niet of het nu al zeker is maja

nee ik heb het allemaal bekeken en nee het weer gaat niet meer omslaan...het blijft tot maandag Alleenmaar regenen regenen en nog eens regenen en ik vind het ook helemaal niet leuk....maarja...je kunt niets aan het weer veranderen

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-03 11:07

jaa maja nu regent het ook al niet dus dat regenen regenen regenen is ook overdreven..
maja ik ben niet van suiker als het motregent alleen als het heel hard regent dan ga ik natuurlijk ook niet naar buiten

mandybeauty

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-03 11:58

Nou mensen allemaal regenpakken aanschaffen dan kunnen we toch rijden. Nee zonder gekheid, van een beetje motregen gaan we niet dood, maar als het echt door regent dan ga ik niet. Ik bedoel onze paardjes staan altijd buiten en die zijn dan al verregent voordat ik er zelf op kan.
En op een natte paarden rug rijden is ook niet goed volgens mij.

mijntjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-03 17:47

ik denk niet dat ik met rhaan kom. morgen wordt ze dus geschoren, en heb haar deze week nog niet veel laten lopen. bovendien zal ik erg moe zijn van het gala en dan vind ik het onverantwoor om met een grote groep te gaan, als ik al weet dat rhana dat eng vind. heb het er nog even met michele over.

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-03 17:59

maar als je niet met rhana komt kom je dan wel gewoon met michelle en sasja mee?
en onze paarden kunnen nu weer naar binnen maja om ziek te worden zie ik ok nie zitten..

MiekSpeciaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-03 21:13

Nee idd.. en als het echt heel erg regent kom ik ook niet.. want na een uur fietsen ben ik dan al zeik nat en om nou verkleumd thuis te komen Tong uitsteken
Maar hoe laten we elkaar dan weten als we niet komen? Want we gaan er toch niet vanuit dat het hard regent of wel? Schijnheilig

fjordie56

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-03 22:41

Ik zal eerlijk toegeven dat ik aan het twijfelen ben of ik zondag kom. Aangezien de afgelopen week onze bak heel hard was heb ik niet zo heel veel met Sasja kunnen doen. Heb haar vandaag wel lekker laten lopen. En morgen mag ze weer. Al zal het wel pittig zijn na een 1/2 dag scheren. En dan maar hopen dat ze zondag niet te veel energie heeft.

Maar tot nu toe heb ik er wel zin in. Hopen dat Sasja er niet te veel zin in heeft.

XXX Michelle

P.s. Ik heb een hele fijne jas. Ik kan wel tegen wat regen. En als we in beweging blijven kan de regen ook geen kwaad voor de paardjes.

mijntjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-03 16:35

als michelle gaat met sas en het regent niet te hardm vergezel ik haar op mijn trouwe fietsje, maar geloof niet dat michelle zal gaan.

mandybeauty

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-03 17:20

Is het nog wel de moeite waard om de meeting door te laten gaan. Morgen zou het wel minder gaan regenen dan vandaag, maar ik weet nu al dat mijn paard helemaal nat is. (ik hopend dat het dalijk stopt met regenen) Maar volgens mij gaat echt bijna niemand meer te paard. Moeten we de datum dan verschuiven. Ik bedoel het zou ook jammer zijn om de meeting door regen in het water te laten vallen.

MiekSpeciaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-03 17:49

Ja daar ben ik het eigenlijk wel mee eens.. Want ik heb heel eerlijk gezegd niet zo'n zin om te komen als het regent.. omdat ik geen zin heb om helemaal verkleumd thuis te komen.. En het zou idd jammer zijn om de meeting door regen in het water te laten vallen, want ik wil jullie allemaal wel graag meeten *LOL*

fjordie56

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-03 18:27

Hallo Allemaal,

PFFFF, Wat een dag vandaag. Rhana is geschoren en we hebben Shed (1.55m) er ook nog even bij gedaan. Ben net thuis en heb al lekker gedouched. Was erg hard nodig. Alles zat onder de haren.

Maar waar ik eigenlijk voor reageer is om me af te melden. Voelde me vanochtend bij het opstaan niet zo lekker. En alles zit weer dicht. Dacht van mijn gesnotter af te zijn, maar het begint weer van voor af aan. Vandaar dat ik besloten heb morgen maar even voor mezelf te gaan rijden. Een lange rit trek ik gewoon niet. Misschien komen we elkaar nog wel tegen in het bos.

Sorry, maar de volgende meeting ben ik er.

XXX Michelle

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-03 20:25

jaa nou de meeting gaat dus gewoon niet door.. lekker heb ik alles gekocht maar da maakt nie uit ben donderdag jarig dus dat komt ok goed uit

mandybeauty

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-03 21:02

Eszelon4ever schreef:
jaa nou de meeting gaat dus gewoon niet door.. lekker heb ik alles gekocht maar da maakt nie uit ben donderdag jarig dus dat komt ok goed uit

Ja en dan komt de tatoo Meis ik vind het ook heel erg banketstaaf, maar om nou voor 4 mensen een meeting te houden die elkaar al kennen is ook jammer. Ik had ook liever gehad dat het doorging, maar het is niet anders.

Elke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-03 21:15

Als het morgen goed weer is komen wij gewoon hoor (amy & ik).
En als het regent komen we met de fiets langs.

Maar nu gaat het dus opeens niet door Verward

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-03 21:18

jaa voor de mensen die niet komen niet nee.. als het regent komen jullie denk ik ook niet..
marieke enzo die komen ook niet alst regent.. mijntje en michelle komen al niet.. mandy en haar nichtje komen misschien wel dus.. maar da is ook allemaal nog niet zeker als het regent enzo

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-03 21:28

maar nu kunnen we eventueel ook later afspreken ga zo uit.. en morge misschien ff naar een kerstmarkt en nieuwe kleren halen duss?? wel later dan?

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-03 21:31

Eszelon4ever schreef:
jaa voor de mensen die niet komen niet nee.. als het regent komen jullie denk ik ook niet..
marieke enzo die komen ook niet alst regent.. mijntje en michelle komen al niet.. mandy en haar nichtje komen misschien wel dus.. maar da is ook allemaal nog niet zeker als het regent enzo

maar als de meeting niet door gaat bedoeld elke...dan komen elke en amy gewoon langs op de fiets want ze willen onze stallen ook wel zien!! en de paardjes weer eens...dus dat vinden ze gezellig...

maar hopen dat hetweer omslaat maar ik denk het haast niet....als hoop ik het echt!!

Elke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-03 21:45

Femke_L"]
[quote="Eszelon4ever"]jaa voor de mensen die niet komen niet nee.. als het regent komen jullie denk ik ook niet..
[/quote]

maar als de meeting niet door gaat bedoeld elke...dan komen elke en amy gewoon langs op de fiets want ze willen onze stallen ook wel zien!! en de paardjes weer eens...dus dat vinden ze gezellig...

[/quote]

Inderdaad dat bedoel ik dus.
[quote="Elke schreef:
En als het regent komen we met de fiets langs.

Daar staat toch duidelijk regen Verward

Ik ben iig wel heel benieuwd naar de stallen ja

MiekSpeciaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-03 23:12

Dusse.. het gaat nou niet door? Kijk.. het is niet dat ik niet tegen regen kan.. maar ik heb echt geen zin om helemaal verkleumd te worden.. snap je? Maar ik vind het wel super jammer.. want had het hartstikke leuk gevonden!! Scheve mond

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-03 01:23

jaa maar je weet nu nooit of het wel of niet regent.. maar zoals je kon lezen had ik het ook tegen de mensen die van ver moesten komen die dus ook dan niet kwamen.. maja de nieuwe stallen jaa ze zijn gewoon nieuw maja oke niet dat der bij ons veel te doen is maar oke..

MiekSpeciaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-03 01:47

Ok.. maar reken morgen maar niet op mij.. Tong uitsteken ik ga heel eerlijk gezegd liever een keer meeten met een beetje normaal weer.. sorry Bloos

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-03 09:50

het weer ziet er op dit moment ZEER GOED uit!! ik heb net de honden uitgelaten en de bui was aan het overtrekken naar haaren/helvoirt....en het regent nu dus niet in vught maar we moeten het nog maar even afwachten.....we kunnen altijd nog gewoon met mandy/(nichtje??) amy en ons gaan en natuurlijk de mensen die mee willen natuurlijk...maar dat kunnen we over een paar uur altijd nog bekijken...