Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Milan_lover schreef:Ohja, zal ik doen!
We waren van plan om ongeveer 3 uur te rijden, hierin zit de pauze niet mee gerekend, dus denk dan al snel maar aan 4 uur, dus ongeveer 5 uur/half 6 BBQ' en, tot ongeveer 7 uur denk ik, en wie dan nog voor het kampvuur willen blijven zijn welkom
Milan_lover schreef:Ik ook
Ik neem mijn nieuwe aanwinst mee, en dan gaat saskia mee op mijn Milan
Milan_lover schreef:Jeeej
Heb gisteren al een buitenritje met Skik gemaakt, en hij was nog braver als CasZelfs vriendlief heeft erop gereden, haha
Milan_lover schreef:Als het goed is heeft iedereen die hem nodig heeft nu een PB'tje
Milan_lover schreef:Ohja, zal ik doen!
We waren van plan om ongeveer 3 uur te rijden, hierin zit de pauze niet mee gerekend, dus denk dan al snel maar aan 4 uur, dus ongeveer 5 uur/half 6 BBQ' en, tot ongeveer 7 uur denk ik, en wie dan nog voor het kampvuur willen blijven zijn welkom
Jorinda__ schreef:Oh ja waar ik gisteravond aan dacht: vergeten jullie niet een lunch mee te nemen?
Milan_lover schreef:Dat is wel zo makkelijk
Hoef ik ook niet voor iedereen broodjes te smeren
Jor, ik heb 2 gewone zadeltassen en 2 bananentassen, dan kunnen we die wel over ons 3-en verdelenWeet nog niet wat Skik met zadeltassen doet, maar een bananentas moet altijd lukken
Saskiaa_ schreef:Ohjeej, ik kom erachter dat mama moet werken. Moet ik alles meezeulen op de fiets.Gelukkig is het niet ver.
LA_Woman schreef:Dag dames,
Ik ben er weerIk was een weekje naar de zon dus vandaar de late reactie.
Ik heb nog steeds veel zin in de buitenrit maarrrr mijn ruin sleept nog steeds met zijn achterbenen, hij is behandeld door een osteopaat en ze heeft er alle vertrouwen in dat het goed komt maar daarvoor moeten we veel trainen. Hij slingert ook heel erg omdat hij zijn spieren weer aan het herontdekken is.
Nu had ik gehoopt dat ik hem beter in vorm had, maar ik betwijfel dat.
Want hoe lang gaan we buiten rijden?
Voor de trektocht heb ik hem vast en zeker wel weer op pijl maar voor vrijdag zet ik even vraagtekens![]()
En mijn merrie vertrouw ik nog niet gelijk met buitenritten dus die neem ik sowieso niet mee.