ik heb gereserveerd! 24 juni om 11 uur eigen paard mag mee en hij heeft geen random paarden mee zei die en duke of berend sws wel. en als we daar zijn kijken we wel wie om wie gaat
Ik vind het heel flauw, maar ik moet dan helaas afhaken... Krijg net door dat het concours waar ik zou jureren de 23ste naar de 24ste verschoven is. Hoef alleen de ochtend dus had gehoopt het te redden, maar 11 uur gaat dus niet lukken
ik vind niet erg om alleen te rijden hoorm als niet anders is , dan ist niet anders... en als we met 9 zijn, neem ik mn mannetje mee... en als we met 10 zijn neem ik me merrie mee
dus nu ff voor de duidelijkheid,
plaats datum tijd, en waar? en wie moet wie mee nemen.. ik kom met de trailer vanaf ekehaar, dus alsk onderweg nog iemand moet oppikken op de route??
eigenlijk moet er nog wel een 10de persoon komen omdat ik wel voor 10 heb gereserveerd maar idd 24 juni bij fjordenpaard om 11 uur rijden en er tegen half 11 zijn, en daar bepalen we wie op wie gaat enzo
Maaiike94
Geplaatst door de TopicStarter: 01-06-12 15:54
Er meld zich vast nog wel een bokker die meewil, we hebben nog een kleine maand.