Oeps, is de aanvangstijd nu verplaatst naar 's ochtends half 11? Dat had ik bijna gemist dan. Geen punt overigens, maar ik moet dan wel even de "dames modellen" inseinen. Ik vind het een prima idee om even van te voren iemand op Bokt te laten melden of het doorgaat of niet.
Pally
Geplaatst: 07-07-12 11:45
Monica_86 schreef:
Als we verzamelen op wedstrijdveld, kunnen we zo naar de bult en water lopen, die liggen ernaast. Bult naast wedstrijdveld, dat watertje (kun je niet in) erachter.
Precies en daar zijn ook wel meerdere stukjes bos. Het water daar kun je idd niet in, maar dat lukt je bij het Peerdewaske inmiddels ook niet meer.
Lienek
Geplaatst: 07-07-12 11:58
Meiden ik moet me afmelden ik heb ineens geen vervoer meer balen keek er heel erg naar uit
altijd hetzelfde met blauwalg in de zomer daar. Ik kom van oorsprong uit veendam en toen ik klein was, was het altijd al drama qua zwemmen e.d. in de zomer.
Lienek, is niet anders, dan volgende keer beter.
Zal ik anders morgenvroeg aan de hand van buienradar kijken of het doorgaat of niet? Dit omdat ik morgen waarschijnlijk als eerste onderweg moet van ons allemaal?
Is overigens wel een beetje lastig als het niet doorgaat aangezien ik nu al de inkopen ervoor ga doen.