Zo te lezen gaat de voorkeur toch uit naar het zelf boodschappen doen.. Dan nog lijkt het me wel handig dat iedereen 2 weken van te voren betaald ivm het halen van de boodschappen of niet?
Ik ben 19. Het wordt dus wel in westerlee gedaan? Ik kan via scheemda rijden en ik kan via meeden rijden. Dus ik kan mensen meenemen. Moet ik dit wel van te voren weten dan kan ik kijken waar ik langs moet. Kan dus niet van beide kanten mensen meenemen xd.
Maar ik heb nog steeds niet meegekregen waar het nu precies gedaan wordt. Geen idee of ik hier overheen lees. Maar de datum is 21 juli? Dan houd ik deze datum vrij!
Ik ben denk ik ook wel voor zelf boodschappen doen. Ik werk bij de action en kan dan wel plastic bordjes bestek en bekers kopen. Krijg ook korting dan. Als iedereen dan 10 euro in legt dan zijn we net zo veel kwijt als met de bbqbus. Ik ben namelijk ook niet zo'n alles eter. Ik wil dan eventueel wel mee met boodschappen doen. Als ik weet waar het gehouden wordt.
SusaSuus
Geplaatst: 02-05-12 14:40
Dat is ook weer zo en ik voel me nog wel 18 en zou soms wel weer 12/13/14 willen zijn, want toen kende ik nog geen angst