Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Jitske schreef:Nope, dan krijg ik gewoon google maps.
Edit: of bedoelen jullie dit
Want die had ik al eens eerder gevonden? Maar daar schijn je niet te kunnen/mogen rijden?
Jitske schreef:Kan je niet eerder het strand op dan? Want die opgang is meer dan een kilometer verder volgens mij. En ik weet niet of ik dat wel helemaal wil gaan lopen met mn cameraspul
Die zandvlakte met klein meertje vlak onder de weg is niet toegankelijk trouwens?
DesireeK schreef:Jitske schreef:Kan je niet eerder het strand op dan? Want die opgang is meer dan een kilometer verder volgens mij. En ik weet niet of ik dat wel helemaal wil gaan lopen met mn cameraspul
Die zandvlakte met klein meertje vlak onder de weg is niet toegankelijk trouwens?
lopen wij het strand op bij de parkeerplaats.. de modellen rijden ons dan maar tegemoetben ook niet van plan om zo'n eind te lopen en waarschijnlijk ook nog een klim wagen door het duin.. Gaat em niet worden..
Jitske schreef:Ja dat bedoel ik ook. Maar ik ben wel op zoek naar een 'open' stuk voor foto's in de duinen. Op een ruiterpad krijg je enorm eenzijdige foto's. Daarnaast heeft een fotograaf dusdanig veel mm beter zich dat je vaak geen goede blik op een ruiterpad hebt.
Daarom wil ik dus weten of je op dat zandvlaktetje kan rijden. Dat ziet er open uit.
ShadowFax schreef:Als wij via de duinen reden naar het strand kwamen we altijd bij de groene pijl het strand op. De ruiterpaden daarvoor in de duinen hebben aan beide kanten een afrastering...
Ik ben dus ook altijd voorbij dat meertje gereden maar ik kan me werkelijk niks meer daarvan herinneren!![]()
http://g.co/maps/f4g3z
Jitske schreef:Kijk. Bij dat soort ruiterpaden kun je dus al geen foto's maken.
Het strand als fotolocatie is heel simpel. Grote zandbak, no problemo. Maar die duinen moeten echt geregeld zijn