Fotomeeting omg. Den Haag

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Jitske

Re: Fotomeeting omg. Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-12 17:55

Heb je een link naar Google Maps? Als het goed is heb je linksboven naast de kaart zo'n 'linktekentje' staan. Als je daarop klikt krijg je een link en als je die hier dan plaatst kunnen wij ook precies zien waar je bedoelt.

ShadowFax

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-12 17:59

I know, ik ga ff de pc opstarten, ipad heeft die link niet :)

DesireeK

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-12 18:04

Jitske

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-12 18:05

Nope, dan krijg ik gewoon google maps.

Edit: of bedoelen jullie dit
Want die had ik al eens eerder gevonden? Maar daar schijn je niet te kunnen/mogen rijden?

DesireeK

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-12 18:07

oh balen.. maar als je bij google maps intikt: Parkeerterrein "De Kuil", Wassenaarseslag 28a, Wassenaar
moet het zeker lukken ;) of gewoon dit kopiëren ;)

DesireeK

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-12 18:10

Jitske schreef:
Nope, dan krijg ik gewoon google maps.

Edit: of bedoelen jullie dit
Want die had ik al eens eerder gevonden? Maar daar schijn je niet te kunnen/mogen rijden?

ziet er ook meer uit als voetpaden inderdaad.. aan de andere kant van de kuil zie je wel ruiterpaden..

ShadowFax

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-12 18:11

ShadowFax

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-12 18:11

http://g.co/maps/26xpm

linksonder de kuil en het wandelpad. Geen idee of je daar met paard mag komen....

minirotonde...

ShadowFax

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-12 18:12

ShadowFax

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-12 18:13

DesireeK

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-12 18:15

Jitske

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-12 18:16

Kan je niet eerder het strand op dan? Want die opgang is meer dan een kilometer verder volgens mij. En ik weet niet of ik dat wel helemaal wil gaan lopen met mn cameraspul :P

Die zandvlakte met klein meertje vlak onder de weg is niet toegankelijk trouwens?

ShadowFax

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-12 18:17

http://g.co/maps/ardfr

als je linksboven de kuil hebt.. en je loopt een stukje terug de wassenaarseslag af... zie je aan de rechterkant het fletcher hotel. Daar tegenover zie je ook een klein parkeerterreintje... als je links van het parkeerterreintje het bosje in gaat, dat is ook een mooie plek en daar loopt een ruiterpad.

ShadowFax

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-12 18:17

Tuurlijk kan je vanaf de kuil de wassenaarseslag af en het strand op lopen. Maar ik keek even voor de mensen die in de duinen willen rijden en foto's maken.

DesireeK

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-12 18:19

Jitske schreef:
Kan je niet eerder het strand op dan? Want die opgang is meer dan een kilometer verder volgens mij. En ik weet niet of ik dat wel helemaal wil gaan lopen met mn cameraspul :P

Die zandvlakte met klein meertje vlak onder de weg is niet toegankelijk trouwens?

lopen wij het strand op bij de parkeerplaats.. de modellen rijden ons dan maar tegemoet ;) ben ook niet van plan om zo'n eind te lopen en waarschijnlijk ook nog een klim wagen door het duin.. Gaat em niet worden..

ShadowFax

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-12 18:20

DesireeK schreef:
Jitske schreef:

lopen wij het strand op bij de parkeerplaats.. de modellen rijden ons dan maar tegemoet ;) ben ook niet van plan om zo'n eind te lopen en waarschijnlijk ook nog een klim wagen door het duin.. Gaat em niet worden..

Dat is ook een optie, zijn we alvast warm gestapt...

maar we kunnen dus ook met jullie meelopen de wassenaarseslag af!
Laatst bijgewerkt door ShadowFax op 23-04-12 18:20, in het totaal 1 keer bewerkt

Jitske

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-12 18:20

Ja dat bedoel ik ook. Maar ik ben wel op zoek naar een 'open' stuk voor foto's in de duinen. Op een ruiterpad krijg je enorm eenzijdige foto's. Daarnaast heeft een fotograaf dusdanig veel mm beter zich dat je vaak geen goede blik op een ruiterpad hebt.
Daarom wil ik dus weten of je op dat zandvlaktetje kan rijden. Dat ziet er open uit.

ShadowFax

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-12 18:21

Jitske schreef:
Ja dat bedoel ik ook. Maar ik ben wel op zoek naar een 'open' stuk voor foto's in de duinen. Op een ruiterpad krijg je enorm eenzijdige foto's. Daarnaast heeft een fotograaf dusdanig veel mm beter zich dat je vaak geen goede blik op een ruiterpad hebt.
Daarom wil ik dus weten of je op dat zandvlaktetje kan rijden. Dat ziet er open uit.

In principe mag je niet buiten de paden komen. En de boete is fiks...

ShadowFax

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-12 18:22

Als wij via de duinen reden naar het strand kwamen we altijd bij de groene pijl het strand op. De ruiterpaden daarvoor in de duinen hebben aan beide kanten een afrastering...

Ik ben dus ook altijd voorbij dat meertje gereden maar ik kan me werkelijk niks meer daarvan herinneren! :o

http://g.co/maps/f4g3z

Jitske

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-12 18:23

Kijk. Bij dat soort ruiterpaden kun je dus al geen foto's maken.
Het strand als fotolocatie is heel simpel. Grote zandbak, no problemo. Maar die duinen moeten echt geregeld zijn :j

_baxter_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-12 18:27

Fidele schreef:
_baxter_ schreef:
Wil ik evt wel doen :) Nog steeds op zoek naar vervoer, niemand in het topic die langs voorschoten komt met de trailer?

Waar staat je pony?

Voorschoten :) Vlakbij Manege Empire, heet nu niet meer zo maar paar jaar terug wel :P

DesireeK

ShadowFax schreef:
Als wij via de duinen reden naar het strand kwamen we altijd bij de groene pijl het strand op. De ruiterpaden daarvoor in de duinen hebben aan beide kanten een afrastering...

Ik ben dus ook altijd voorbij dat meertje gereden maar ik kan me werkelijk niks meer daarvan herinneren! :o

http://g.co/maps/f4g3z

Meertje ligt ook best een stukje ver van het ruiterpad.. toch snel een paar honderd meter ;)

ShadowFax

Ik heb het even gevraagd aan een oud stalgenoot, maar zij kan zich nog wel herinneren. En bij mij begint er nu ook het eea te dagen. Dat is een afgesloten stuk natuurgebied. Daar stonden ook paarden, heuvelachtig gebied... ga er gewoon maar niet vanuit...

DesireeK

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-12 18:28

Jitske schreef:
Kijk. Bij dat soort ruiterpaden kun je dus al geen foto's maken.
Het strand als fotolocatie is heel simpel. Grote zandbak, no problemo. Maar die duinen moeten echt geregeld zijn :j

Misschien toch is vragen bij die stal langs de weg.. wie weet zien wij dingen over het hoofd die hun wel weten? ;)

ShadowFax

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-12 18:30

Maar daarom dacht ik ook over die duinfoto's... als de fotografen op het wandelpad staan... en de ruiters rijden over het ruiterpad.... zo vanaf hierboven zitten er toch wel wat meters tussen het wandelpad en het ruiterpad...

http://g.co/maps/5xkek

dat is dus bij de kuil over het wandelpad voorbij de minirotonde... ik weet alleen niet of daar ook afrastering langs de paden staat...