@Daniella: misschien kunnen we samen treinen? na 9uur kun je met mij met korting mee! Retourtje hilversum kost dan: €25,60 Maar als je auto hebt, is dat mischien wel goedkoper per persoon .. Ik heb geen auto, dus dat is afhankelijk van jou
Kom je niet Langs Leeuwarden dan toevallig .. Anders kom ik wel met de trein naar Heerenveen, das geen probleem! Maar dat is dan inderdaad een stuk goedkoper!
Is wel gezellig Lynn, maar als ik zelf mag rijden dan is het denk ik practischer als ik zelf kom, retour Hilversum is voor jullie ong 45 min extra in de auto zitten...
jaa moet wel lukken.. ik heb een redelijk rustige straat een woon bijna op de hoek.. dus er zijn 4 straten waar geparkeerd kan worden.. Ik verwacht geen probleem
Misschien een dag vantevoren een barricade opzetten en plaatsen reserveren? En misschien waarschuwingsbriefjes ophangen in de wijk, zodat iedereen een veilig heenkomen kan zoeken?
absoluut sabine, briefjes in de bus bij de buren dat ze geluidsoverlast kunnen verwachten en dat alle parkeerplekken voor de deur die dag gereserveerd zijn.. evenals het bos verderop.. das ook van ons
Patriciavt
Geplaatst: 07-03-12 13:01
_Daniella schreef:
Onze route loopt langs almere dus patricia zou dan ook met ons mee kunnen rijden als ze wil
Superlief!!! Jullie kunnen ook vanaf de carpoolplaats van Almere Buiten me mij mee rijden naar Hilversum
Autoverzekering heeft aangegeven dat als de arts zegt dat het kan, ik mag autorijden. Arts zei dat dat kon als ik zonder krukken kon lopen en dat kan ik (oke, buiten de deur loop ik wel met één kruk maar meer om het evenwicht ) en autoverzekering zei dat het niet erg is als ik nog met 1 kruk loop om deze reden. Met andere woorden, ik zou dus auto mogen rijden Wilde het even overleggen met mijn fysio maar ben dat gisteren vergeten, morgen weer een kans Heb vorige week stiekem al een klein stukje in de auto van mijn vriend gereden (en mijn auto rijd veeeeel lekkerder ) en dat ging prima en zonder pijn, zelfs toen ik even flink om mijn rem ging om te proberen hoe dat zou voelen. Dus eigenlijk verwacht ik wel dat ik 1 april weer kan autorijden