OMG, die ogen! Ga zometeen even het hele mapje bekijken, nu weer met mijn hoofd in mijn foto's
vroli1
Geplaatst: 29-01-12 00:48
thnx jorinda jullie ook trouwens.. ik had mijn reflectiescherm ook bij me maar die ben ik glad vergeten mee te nemen uit de auto
Jorinda
Geplaatst: 29-01-12 00:49
En hè Britta is nog maar 3 he Iedereen denkt altijd dat ze oud is, omdat haar staart (nog) gecoupeerd is, maar ze komt uit Hongarije Is geïmporteerd door een handelaar en daar hebben wij haar vandaan. Had ook vals paspoort en al. Doe dit ook niet veel vaker met haar, want ze vindt het in de auto maar helemaal niets, waarschijnlijk door haar rit van Hongarije naar Nederland
Ja, ze is van 2008 Ze heeft overigens ook iets aan haar linkerpoot/heup waardoor ze wat mank gaat lopen bij lange wandelingen of zo'n dag als vandaag. Misschien dat dat ook meespeelt Dierenarts kan er alleen de vinger niet op leggen wat het is Nagels groeien ook omhoog en slijten dus niet natuurlijk af, dus eens in de zoveel tijd naar de dierenarts... Ach, ze blijft lief hoor, ook met al haar mankementen
Ik heb er helaas nog niet 1 die geschikt is, Nadine had een hele grote kans hebber maar denk dat die te donker is maar ik stuur hem sowieso door naar de fokker
Mochten er dus nog mensen stand fotos van hem hebben die ik nog niet heb
Ik ga ze zo even in aparte mapjes zetten zodat het voor iedereen overzichtelijk is Die van mij staan iig online, maar volgensmij waren Jorinda en Nadine nog niet klaar
En, nu is er dus gebeurd wat ik al aan voelde komen Ik ben dus weer ziekjes, achja, soms moet je de consequenties nemen voor iets dat je graag wilt!