Ja is goed. Ik kan alleen niet mijn bericht verwijderen. bellatrix, leuke avatar trouwens, heb jij de film Rapunzel gezien? Haha, ikke wel, met engels.
Haha ik heb hem ook gezien Bellatrix, haha ik zie nu, dat jij op de zelfde stal (reed/rijd?) waar ik een tijdje heb gereden! In Leusden, in de lesjes van Eline!
Lijkt me leuk als alles en iedereen lekker door elkaar is dan heb je de meest uiteenlopende foto's
nicollol
Geplaatst: 03-04-12 00:21
[quote="liekec"]Wil je je aanmelden, doe dat dan op deze lijst! Naar aanleiding van de mailtjes! Locatie; Manege Zwanenburg, ringlaan 6 in de Glind. Wanneer; 29 april hoelaat; 12:30
Ruiter en paard opgeven; 1.Lieke met Soesjie 2.Larissa met Tor 3.Donna met Bert 4.Kim met Safari S. 5. Juliette met Quinsey 6.Anne-mieke met Eelkje 7. Janneke584 Met Bente Fries en/of Alex Haflinger 8. Natasja met Sietske (Fries) Misschien; 1. 2. 3. 4.
Fotografen; 1. lalee_ (mits ik met iemand mee kan rijden) 2. NinaCharlie (ovb van modellen én moet ergens opgepikt worden of kunnen meerijden!) 3. Bellatrix 4. Kanzi 5. Spytgnieskje 6. ciinderella 7. Nicollol ( Als ik een auto kan regelen..) 8. Misschien; 1. Laurahh 2. 3. 4.
Bij deze lijkt me leuk om er bij te zijn!.. Ik moet alleen kijken of ik een auto kan regelen.. etc..
ElSea
Geplaatst: 03-04-12 07:26
Er kan geen ruiter meer bij! Locatie; Manege Zwanenburg, ringlaan 6 in de Glind. Wanneer; 29 april hoelaat; 12:30
Ruiter en paard opgeven; 1.Lieke met Soesjie 2.Larissa met Tor 3.Donna met Bert 4.Kim met Safari S. 5. Juliette met Quinsey 6.Anne-mieke met Eelkje 7. Janneke584 Met Bente Fries en/of Alex Haflinger 8. Natasja met Sietske (Fries) Misschien; 1. 2. 3. 4.
Fotografen; 1. lalee_ (mits ik met iemand mee kan rijden) 2. NinaCharlie (ovb van modellen én moet ergens opgepikt worden of kunnen meerijden!) 3. Bellatrix 4. Kanzi 5. Spytgnieskje 6. ciinderella 7. Nicollol ( Als ik een auto kan regelen..) 8. Misschien; 1. Laurahh 2. 3. 4.