Maar met hoeveel mensen eten we nou precies dan? Ik zat namelijk de hele tijd met een stuk of 10 in mn hoofd, maar kom nu niet verder dan 5...
Eliine
Geplaatst: 29-09-12 21:47
Volgens mij zijn we met zn vijven inderdaad
Nou ik hou wel van pastasalade ik heb nog een bakje aardappelsalade gekocht
hahaha nou Dielle, het is gewoon rechtdoor en dan ergens linksaf nee het is niet megalastig vanaf de snelweg, en anders moet je me even bellen en als je een tomtom hebt is het sowieso een makkie, die stuurt je eigenlijk altijd goed.
Ik ga in Hoofddorp rondje scheuren met Roos, maar red het helaas niet langs te komen. Eline komt wel even bij mij langs, Roos haar nieuwe gympen ophalen om te testen.
Eliine
Geplaatst: 30-09-12 09:03
Dielle als je het presteert om met je tomtommert te verdwalen hier naartoe dan krijg ik een appeltaart van je het is echt niet moeilijk Je moet alleen niet de verkeerde kan de spieringweg op gaan want die is 15 km lang
Jaa Umpire mag even op de stoere racegympen van Roos lopen Moet even kijken wanneer ik tijd heb om ze op te halen, want ik neem even Sanne's plaats in met Pip met de LT les. Dus ben iig tot half 2 daarmee bezig. Maar dan kom ik daarna wel even snel tussendoor.
Ja tis bijna eng Hij was een beetje gefixeerd gister Hij heeft gisteravond ook serieus nog ruim 10 minuten naar het erf staan turen waar die pony's nou toch gebleven waren