Ja ik ben Francis Ik wil heel graag mee maar weet niet of het slim is. Heb me ook afgemeld bij Pink. Ik ga de dag ervoor de hele dag foto's maken bij een dressuurwedstrijd...weet niet of mijn bekken het dan trekken om de volgende dag naar Hargen te rijden! Maar het lijkt me wel weer gezellig, veel fotografen van de vorige meeting ofniet?!
16gbvol met 8 paarden is wel veel maar dan heb je tenminste genoeg om uit te kiezen!
Bagheera_206
Geplaatst: 18-01-12 19:51
Op een 16GB kaartje passen bij mij ongeveer 500 foto's. En ik heb er zeker meer dan 500 gemaakt de vorige keer. Hoeveel foto's hadden jullie de vorige keer dan ongeveer gemaakt?
rond de 400 ofzo? Ik weet het niet meer. Ik zal eens opletten. Maar iedereen maakt er net zoveel als nodig is toch? Daar is de fotografenmeeting immers voor
Als ik foto's maakte, schoot ik altijd kaartje vol, mijn ervaring is toch dat maar 1 op de 10 echt mooi is...Maar goed, ik ben hobby fotograaf en heb dus veel minder techniek dan een pro
Bagheera_206
Geplaatst: 18-01-12 20:53
Ik ben ook hobby fotograaf en schiet ook altijd veel te veel foto's en hou dan ook vaak nog maar 5 tot 10 procent van het daadwerkelijk gemaakte aantal foto's over. Hoe vaker je fotografeert en meer je oefent des te hoger wordt dat percentage. Mijn kaartje vol is net iets meer dan 500 foto's. En als je ook nog eens gaat filmen met je camera zit hij helemaal snel vol.
S123321
Geplaatst: 18-01-12 20:56
Ik ben ook hobbyist maar ik moet zeggen dat ik ter plaatse altijd al veel wis ipv achteraf.
ik wis alleen de foto als ik echt zie dat ie onscherp is anders wis ik niet al ervaring mee gehad dat je dat niet moet doen
naar naast valt het wel mee hoeveel foto`s ik maak. had zondag een shootje van 45 min zo 120 foto`s gemaakt waar ik er 20 van overhield. maar schiet altijd paar foto`s achter elkaar inverband ogen dicht. dat is zo vervelend iets
Ik ook maar wis wel gelijk, ik kijk toch wat ik heb geschoten als ik bezig ben dus niet goed is meestal gelijk weg met zulke grove fouten. Grappig dat iedereen het anders doet.