Aww jammer waar ben je blijven steken? En lijkt me inderdaad leuk om gewoon eens lekker een middagje met vrienden te kunnen schrijven Ik kwam nou eigenlijk te laat aan, want iedereen was al 2 tot 4 uur bezig
Wat vinden jullie van een nieuwe meeting? Ik was eerst van plan een nieuw topic te openen zodat er wat data's ingezet konden worden maar denk vraag eerst even of er nog animo voor is?
Tijdens de meeting hadden we het hier over gehad en leek me wel leuk om het doortezetten. Wat dachten jullie van in Januari ergens? En bij wie zou het deze keer eventueel kunnen?
Ja natuurlijk ik ben helemaal voor. Volgens mij hadden we ivm tentamens van Sander gezegd eind januari begin februari, toch? Zaterdag 28 januari misschien? Is dat wat?
Het zou bij mij in Zwolle wel kunnen maar het huis is er misschien niet ideaal voor (geen grote tafel om aan te zitten bijvoorbeeld), dus hou dit maar als nood-optie in gedachten
Ohja eind Januari begin Februari, en uit welke dagen zullen we dan kiezen? Zaterdag of zondagen?
Helaas kan ik mijn huis niet aanbieden, mijn moeder zou gek worden ben ik bang voor
Sadira
Geplaatst: 03-12-11 10:55
Nou deze keer was een zondag en dat vond ik vreselijk jammer want dan kan ik pas vanaf half 3 ofzo me richting bestemming gaan begeven, dus laten we dit keer een zaterdag kiezen. afwisseling enzo haha.
Laat wat van je horen zou ik zeggen Toch maar een topic aangemaakt dan kunnen we stemmen tellen en kunnen we het er daarover hebben, lijkt me een beter idee