Is er iemand die wellicht een extra tafel mee kan nemen? Het witte ding van de vorige keer gaf echt enorm af (van roest) want die staat altijd buiten. En extra stoelen?
Ooh das niet fijn Len . Weet je wat goed helpt als je je niet goed voelt worden? Dat oscillococcinum, van die buisjes met korreltjes. Is wel vrij prijzig, maar na 1 dag(3 buisjes) ben je vaak weer beter!
Mm extra tafel kan ik niet mee helpen maar mocht er écht niemand stoelen mee kunnen nemen kan ik wel kijken of het lukt maar dan moet er iemand me wel helpen ze mee uit de auto halen etc want dat kan ik zelf niet wegens gewrichtsklachten .
bijsluiter: Het actieve bestanddeel is Anas barbariae, hepatis et cordis extractum 200 K (= verdund extract muskuseendenlever en hart). Andere bestanddelen (hulpstoffen) zijn sucrose, lactose.
Hahaha grappig, dat is dus het actieve bestandsdeel. De rest is ook gewoon flut Als we ziek zijn moeten we dus gewoon eendenlever gaan eten?
Creatas
Geplaatst: 22-12-11 00:12
Hebben jullie die uitzending een poos terug niet gezien? Gingen ze naar Frankrijk naar dat bedrijf, was erg vermakelijk dat halfuurtje
Ja maar daar zitten zo weinig koolhydraten in in verhouding, dat valt wel mee (wij hebben 2 diabeten hier ).
Bestandsdeel wist ik . Wij geloven ook nooit in van die zooi maar dit werkt wel .
Creatas
Geplaatst: 22-12-11 00:27
Hihi, ik vind het alleen zo zonde om een 10,- per placebo te betalen En dan moet je ook nog eens zo'n kuur doen, voor je het weet zit er een halve meier aan placebo in je
Weetje, de ene gelooft wel in Homeopatische middelen, de ander niet.. Maar om het nou een placebo te noemen vind ik ook wat overdreven... ! Sommige mensen hebben er écht baat bij. Dat zie ik wel in mijn werkgebied...
Maar dat terzijde.. ik weet nogsteeds niet zeker of ik er morgen bij kan zijn..
Ik weet eigenlijk niet meer hoe laat we nou precies afgesproken hebben. Maar ik wilde sowieso voorstellen om het vanaf half 8 te doen. Want ik moet eerst vriendliev bij een kerstborrel vandaan plukken.
Ik ben wel iets eerder in Tilburg hoor (om Lente van de trein te plukken) maar ik denk dat ik dan ff doorrijd naar de grote gele M.
Iedereen neemt wat mee. Een fles / pak drinken en iets te knabbelen is meer dan genoeg hoor. Want de vorige keer is er ook helemaal niet zo gek veel gegeten en gedronken. Bier en wijn is altijd aanwezig.