Jammer Anna, maar begrijpelijk, wat een wereldreis! Shiloh, als je meegaat lijkt met me gezellig om samen te reizen Weet niet wie er nog meer vanaf Wageningen gaat, maar daarvoor hetzelfde.
Is het niet handig om inmiddels even adresgegeven te fixen enzo, en eten en tijdstip te regelen..?
Excuses was met andere zaken bezig dan met Bokt. Weet niet of het morgenavond gaat lukken ben behoorlijk druk met een aantal voorbereidingen van as. weekend... Zal ASAP weten of het wel gaat lukken morgenavond. Tot hoe laat is de spelletjesavond aangezien de volgende ochtend bijtijds mn wekker gaat?
Jammer, maar wel verstandiger om even je rust te pakken!
Misschien is het sowieso handiger om het bij Marlies te doen? Dan kan er even vanalles geregeld worden, want ik weet niet of iedereen van het lijstje nog meegaat etc, dan kan er even rondgemailed worden voor bevestiging etc.. Ik ben zo ook werken tot laat, vind het wel fijn om te weten hoe laat ik hier weg moet/waarheen/waarmee, tis vanaf mijn huis (Rhenen) nog wel even reizen namelijk
Haha ik zag al dat het indd met het openbaar vervoer een drama was Ik kan naar station Barneveld komen inderdaad, dus dat zou super zijn. Half 8 was toch de meeting tijd? Ik kan 19.14 op station Barneveld zijn, of is dat te krap? Mijn Party& Co ligt btw nog in Hilversum Kan wel nog even Hallie Gallie ofzo kopen, is in de aanbieding nu bij onze C1000 geloof ik
Mag ook, maakt mij niet uit. Weet niet meer wat de rest meeneemt. Karin en Martine zijn er om 20.00 dus ik kan jou halen om 19.14. Wel op Barneveld Centrum hoop ik. Weet niet of Paysbas nog wil komen en die Miriam en ILOVEVIDO maar dan kunnen we het beste om 20.00 afspreken dan kan ik in alle rust jou ophalen...