Daisyree en ik komen rond 11 uur geloof ik. Ze wou eerst nog even door het park heen banjeren, als we er dan toch zijn
God, was het helemaal kwijtgeraakt Maar ik kijk ernaar uit zondag ! Ik ben trouwens Wendy, hoi, aangenaam, reisbuddy van Renske
haha jaa mijn reisbuddy is terug, miste je al.zoals je misschien gelezen hebt kunnen we vervoer krijgen vanaf station emmen
We waren bij de Nederlandse, toen gingen we 4-tal kijken, toen waren er geen stoelen, en je pa wou de zijne niet afgeven, dus gingen we op de grond zitten
Ik ben al onderweg Wel een dag te vroeg, maarjaa dat maakt niet uit Het is best wel heel erg behoorlijk druk in de trein
Rensjee schreef:haha dat maakt niet uit.ben je al weer beter trouwens? Gisteravond ging 't beter. Heb nu zo'n downdag maar t kumpt goed De brownies staan al klaar
... had ik niet moeten zeggen..Ik ren wel even naar de plus, heb vanavond zo ter merken nog veel te bakken
Als je iemand vaak hoort niezen en snotteren en snuiten ben ik dat. Ik neem mijn camera en een wintervoorraad zakdoekjes mee.
Damn! de supermarkt hier om de hoek is dicht ivm verbouwing..Nu moet ik naar de andere kant van het dorp... Ik neem morgen mn kleine digitale camera mee, und de brownies áls ze gelukt zijn *geen garantie daarop *