Kady1 schreef:volgens mij was het eerste wat ik zei toch wel dankje wel, misschien had het enthousiaster gekund, maar we hadden ook net een achtervolging van zeker een uur achter de rug en een flink stuk gelopen en er spookt veel door je hoofd op zo'n moment. Ik heb Jubi op de trailer even snel na gekeken en daarna uitvoerig, maar zolang hij op vier benen loopt, wat ik gelijk kon zien, hebben ze meestal niks ernstigs.
Dat het zweet er afdruipt sta ik niet zo versteld van, dat is na het rijden ook zo, , dan druipt ie letterlijk, Hij heeft een nogal groot zweet vermogen, hij word dan ook altijd na het rijden gedouched en krijg speciale voeding om te korten aan zout / mineralen door het zweten op te vangen.
Maar om het hier dan nog eens te zeggen, Ik ben jullie heel dankbaar dat jullie mijn paard hebben opgevangen en sorry dat ik niet zo reageerde als jullie hadden gehoopt. Maar de schrik zat er nog flink in.
Ik heb absoluut geen telleurstelling gehad hoor! Was allang blij dat hij weer gevonden had. Vond het écht een topdag.