Vind het ook erg jammer dat ik niet meer kon komen ik ben ook echt super benieuwd naar de foto`s dus ik blijf het allemaal even mee volgen!
xNavatu
Geplaatst: 25-09-11 17:20
lieke123 schreef:
Hier alvast een Blitz foto
Ik zie niets
lieke123
Geplaatst: 25-09-11 17:21
Nu wel ergerde me aan de copyright dus ff een andere gedaan
*foto komt zo terug copyright was verkeerd
Laatst bijgewerkt door lieke123 op 25-09-11 17:35, in het totaal 1 keer bewerkt
Serengo
Geplaatst: 25-09-11 17:21
Heerlijk foto! ik vond het ook echt super gezellig. Kon helaas niet tot het einde blijven. Mijn eigen paard wilde ook aandacht! En daarbij was mijn kaartje vol haha.. ik ga nu spieken naar mijn foto's
Grr... mama heeft mijn camera in beslag genomen tot dat ik mijn hw af heb!
Anoniem
Geplaatst: 25-09-11 17:37
Baal echt dat ik niet kon komen, was van de week al steeds grieperig, gister werkte ik niet maar heb ik alsnog ergens staan fotograferen met wat paracetamol (work-a-holic ), is me niet goed bekomen geloof ik. Toch wat teveel van het goede geweest.. Vandaag viel het achteraf allemaal wel mee, vooral goed koorts, maar ik was bang dat als ik echt niet lekker zou worden dat niet echt handig zou zijn voor de rest.. Sorry btw Sanne, realiseerde me dat ik je waarschijnlijk sochtendsvroeg heb wakker gesmst, helemaal niet bij nagedacht op dat moment met m'n gloeikop Sorry dus!
Wel fijn om te lezen dat jullie het leuk hebben gehad, het was heerlijk weer, was vast genieten! Ik ben erg benieuwd naar jullie foto's, die hierboven ziet er al gaaf uit- bij een volgende meeting ga ik zeker voor een herkansing
Jullie hebben het leuk gehad zo te zien! Ben benieuwd naar de foto's! ik baal ook dat ik niet meer kon komen.. Maar het is voor mijn gezondheid wel het beste geweest.
Serengo
Geplaatst: 25-09-11 18:03
hier een fototje.. op mijn pc is die veel warmer. Photobucket maakt hem wat flets.. vreemd