[besloten] Het Fjordenpaardtopic gaat weer meeten!!!!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

SsSimonee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-11 23:30

Ik ga liever met de trein :D
veel relaxter en dus in uiterste nood met me fiatje

_Lucy

Re: [besloten] Het Fjordenpaardtopic gaat weer meeten!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-11 23:32

whaha ja maar voor de rest die toch allemaal uit utrecht komen is auto makkelijker denk ik :P

nouja laten we nu eerst maar wachten op marlous en fee. en linda zei net dat als ze de auto mee kan krijgen desnoods ook nog wel wil rijden ;)

JustSmile

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-11 23:34

Nou als we nou eerst is afwachten?! Ik ben nu op introkamp! Dus kan echt niet met me pa overleggen. Grote kans dat t geen probleem is hoor! Verder vind ik ook niet dat we een paar wel en een paard niet kunnen doen. En als suus en joen geen auto kunnen regelen en linda dr ma ook vind dat ze de auto al vaak zat mee heeft gehad kunnen zij daar ook niks aan doen!
Ik heb trouwens ook niet echt vaak zo n end gereden hoor! Ja rijlessen van 2 uur maar das heel anders. Vorig jaar bracht ik mezelf naar kamp en zou me pa de auto mee terug nemen maar toen ook laatste stuk ff gewisseld. Een ander in me pa ze auto is denk ik geen optie. Dus als ik de auto heb doe ik wel helemaal zal heus wel goed komen. Maar als we gewoon misschien nog n weekje kunnen wachten voordat we mensen thuis gaan laten. Daar is een meeting mijn inziens namelijk niet voor. Dan kan iedereen net zo goed met n eigen groepje gaan.
Laten we t dr na t weekend ofzo nog maar is over hebben... Dan heeft iedereen ff de mogelijkheid om te overleggen.
En ik dacht trouwens ook dat fee wel een keer zou willen rijden... En ik snap ook van linda en joen dat ze graag een keer NIET rijden.

Suuskipje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-11 23:37

Nou we moesten wel lang op Lous wachten zeg, 2 heule minuten :Y)

_Lucy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-11 23:43

Whaha ja dat was lang! ;p

Ben ik t helemaal mee eens Lous!!

Nou dit was echt mn laatste berichtje, ik lig al in bed en leg mn bb nu ook weg :p

_Patriciaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-11 00:53

ben ik met je eens marlous :)

En suus, ik zeg toch ook dat het een kwestie is van niet kunnen/niet willen..
Kijk als er niet genoeg auto.s mee KUNNEN dan gaat de meeting idd niet door..
Maar ik denk dat het bijna niet haalbaar is dat er 2mensen niet willen rijden..

Em lucy; ik kan rijden, zoals het eruitziet, dus ik rij ook.. En zoals marlous zegt, het is een lang stuk, wat ook ik niet gewent ben.. Maar rijden doe ik wel!

SsSimonee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-11 07:36

@patries, dat lange stuk, ga ik vandaag voor het eers rijden. Plaats vanmiddag wel hoe het me beviel oke ;)

_Lucy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-11 09:18

Normaal rijden er toch ook 2?
Als er 2 van de 5 zeggen dat ze liever niet rijden(en zonder auto kan joen natuurlijk ook niet) moet dat toch geen probleem zijn?
Normaal gesproken word er (voor mijn gevoel dan) volgens mij gewoon verwacht dat joen en linn rijden..
En linda zei ook al dat als het niet anders kan en ze wel de auto mee mag wel wil..

En dat lange stuk, nouja je moet het een keer proberen denk ik... en als het echt niet gaat wil vast wel iemand het overnemen ;)

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-11 10:11

Jullie begrijpen denk ik niet hoe gevaarlijk het is om zon stuk te rijden terwijl je t eigenlijk niet red, je bent moe na zon dag heen rijden paardrijden eten terugrijden als je niet gewent bent om te rijden heb je zo kans dat je wegzakt oid.
En wij hadden eigenlijk de vorige x al afgesproken om zo in de auto te gaan.

mariekeoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-11 10:13

Ik zie nu dat er 5 autos zpufen kunnen zijn dat xou betekenen dat er 20 a 25 mensen mee kunnen en lucy heeft nog vervoer vanuit groningen

_Patriciaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-11 10:47

Zouden kunnen zijn ja, er is er tot nu toe 1!
Laten we eerst kijken hoeveel auto's we kunnen regelen..

_Lucy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-11 10:49

nee marieke het is niet dat er 5 auto's kunnen hoor, maar wel dat er 5 mensen waren die misschien zouden rijden.. (fee,patries, joen, marlous en linda) en simone trouwens ook nog als het nodig is..

britt, als er 2 mensen rijden zijn er zowiezo nog 3 mensen die ook een rijbewijs hebben dus als het niet meer gaat kan er altijd gewisseld worden lijkt mij..
en ik snap wel dat jullie het zo al afgesproken hadden, maar als er daardoor 5 andere mensen niet heen kunnen lijkt het me wel dat dat wat veranderd kan worden toch?

maar eerst idd maar even kijken wie er allemaal een auto kunnen regelen :)
anders zal je zien dat marlous gewoon de auto mee mag en dat al die discussies voor niks zijn :+

Suuskipje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-11 10:53

Britt_Sisi schreef:
Jullie begrijpen denk ik niet hoe gevaarlijk het is om zon stuk te rijden terwijl je t eigenlijk niet red, je bent moe na zon dag heen rijden paardrijden eten terugrijden als je niet gewent bent om te rijden heb je zo kans dat je wegzakt oid.
En wij hadden eigenlijk de vorige x al afgesproken om zo in de auto te gaan.

Maar als dat niet kan dan kan dat niet en dan kunnen misschien lous en patries afwisselen en fee en joen. Dan maar niet allemaal bij elkaar in de auto denk ik dan en het gewoon anders verdelen?

Tot nu toe weten we dus dat Patries in ieder geval een auto heeft.
Dan is het nu afwachten of Marlous de auto kan regelen, zo ja dan is het probleem opgelost dan kan jullie afspraak gewoon doorgaan en dan gaat de rest bij Marlous in de auto. Als Marlous de auto niet kan lenen dan moeten we kijken hoe we het dan doen. Of evt Fee dan een auto kan regelen :)

orienta

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-11 11:10

Ik wil ook een keer mee moet alleen even kijken hoe ik met mijn jury afspraken zit eerst.
Ik kan wel rijden en rijd altijd het hele eind dus er kunnen er dan wel een stuk of 4 met mij mee.

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-11 11:36

En mocht Marlous een auto hebben en niet het hele stuk willen rijden, dan kan ik altijd nog wisselen met dr. Ik heb geen probleem om zo lang te rijden. Maar nogmaals, als ik thuis ben (is zondagavond) dan kan ik wel even in me mams dr agenda turen. Want tis natuurlijk ook zo dat ik op gas rijd en dat is gewoon de helft goedkoper!

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-11 13:35

Suus je zei gister op msn dat je het niet eerlijk verdeeld vond omdat je bij ons wou, kan je hier dan ook gewoon zeggen he ;)

Suuskipje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-11 13:37

Britt_Sisi schreef:
Suus je zei gister op msn dat je het niet eerlijk verdeeld vond omdat je bij ons wou, kan je hier dan ook gewoon zeggen he ;)

Waar slaat dit nou weer op?
Ik had het leuk gevonden om bij jullie te zitten inderdaad, maar ik weet niet of dat relevant is aan eht feit dat we wellicht een auto tekort komen?
Moeten jullie perse met zn vijven bij elkaar zitten? Want als zowel linda als marlous geen auto kan lenen dan zitten we wel met een probleem.

KarmaWitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-11 13:40

L_bonsai_L schreef:
als jullie met 3 auto's komen is het idd ook wel makkelijk, dan hebben jullie genoeg ruimte en kunnen wij 3 die naar groningen moeten met jullie terug rijden..

dan hoeft jou moeder je alleen vanaf de mac op te halen, dat is wel een stuk makkelijker denk ik toch Danielle?
en dan kan je mee maccen als je dat wil :)

Ja denk dat me moeder dat wel een goed idee vind ;)
En dan hoeft ze mij alleen op te halen of ook meerdere?
En met wie rijd ik dan heen :')

JustSmile

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-11 13:41

Britt_Sisi schreef:

sorry hoor britt maar dit vind ik wel een beetje mensen tegen elkaar uit spelen. Zodat wij hopelijk beledigd zijn(ofzo?) dat Suus liever bij jullie zit en dat niet tegen ons wil zeggen ofzo. Daarbij vind ik t ook n beetje apart dat jullie dat de vorige meeting al afgesproken hebben en dat fee dan eerder in dit topic zei dat ze misschien wel wilde rijden.
Jeetje wat een gemiep zeg

kim345

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-11 13:45

Je hebt nu djat lijstje met auto's en dan kun je kijken wie er kunnen.
Als je dat weet kun je toch kijken wie bij wie in de auto komt?
Hierboven zegt ook nog iemand dat ze wel mee wil weet alleen niet wie het is maar misschien jullie wel.

KarmaWitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-11 13:46

Ik ga me bemoeien. Lucy en ik hadden zo goed als afgesproken (was geen mac te pas gekomen) dat Lucy heen ging rijden vanaf groningen met een aantal incl mij en dat MIJN moeder dan weer terug reed naar groningen en dan afzetten op centraal punt...
Maar jaa. Ik heb snel bijgelezen dus heb niet alles mee gekregen...

Suuskipje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-11 13:47

Hoo helemaal over Nancy haar post gelezen :Y) Lijkt me supertof als je ook meegaat!

Lijstje auto's nogmaals dan maar :Y)
Patricia: Ja
Joen: Nee
Marlous:
Fee:
Linda:
Uiterste nood Simone:

Is het trouwens als 100% zeker dat Inge, Rianne, Ella en Fee meegaan? Want als die niet meegaan dan moet het zowieso anders opgedeeld worden lijkt mij?

KarmaWitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-11 13:49

En die auto's zijn allemaal vanuit het zuiden uit zeg maar? Dus niks vanuit groningen?

JustSmile

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-11 13:49

Volgens mij is dat nog niet zeker. En idd ik heb Nancy dr post ook even compleet gemist haha Ik zou zeggen, gezellig!

Ja die autos komen allemaal bij utrecht ongeveer vandaan

KarmaWitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-11 13:56

Okee.
Mijn moeder wil opzich wel terug rijden vanaf FP maar dan moet iemand anders heen rijden...