Parkeerkaart kunnen we delen toch? Dan is dat wel te doen.
En qua eten heb ik al gezegd als we uit eten gaan dat ik het wel goedkoop wil. Mochten jullie ergens heen willen wat ik niet kan betalen prima, blijf ik in de bungalow en maak zelf wel wat (neem wel wat mee van thuis) want dat maakt mij ook niet uit hoor. Misschien dat we tzt kunnen beslissen wat we nou echt gaan eten, dan kan ik kijken of ik er rekening mee kan houden.
Ik ga zoals er het nu naar uitziet gewoon mee, er is een hele kleine kans dat ik niet mee kan maar denk niet dat het zover komt hoop ik.. Zo niet betaal ik natuurlijk wel gewoon mijn plekje in de bungalow hoeven jullie daar niet over in te zitten
Nouja, de dag dat we uit eten gaan zal de laatste dag zijn en dan zitten we al niet meer in de b&b Marlies.
Ik ga mee, moet alleen nog kaartje kopen!
Onali
Geplaatst: 26-07-11 15:23
VERVOER
Met de auto Parkeren kost € 5,00. De parkeerplaatsen zijn dicht bij de hoofdingang gelegen.
Met de trein Deurne is per trein bereikbaar. Ga voor meer informatie over vertrektijden naar www.ns.nl. Je kunt ook bellen met OV-reisinformatie 0900 9292 (€ 0,70 /min). Elke dag rijdt er van 9.30 - 14.00 uur een shuttleservice van het station in Deurne naar het Horse Event terrein. Tot 19.00 uur gaat de shuttleservice retour naar het station. Vanaf het station staat u in vijf minuten op het Horse Event terrein. Kosten voor de shuttleservice bedragen € 2,50 retour. Kaartjes zijn te koop bij de kassa van Horse Event.
We zouden ook met die shuttle kunnen gaan. Per persoon is dat 2,50 per dag, dus 7,50 Parkeerkaart, met 2 auto's: 15 euro per auto delen door aantal personen die erin zitten plus evt benzinekosten. Zelfs met 1 auto en dan heen en weer rijden heb je dubbele benzinekosten.
Nadeel is dat je niet tussendoor eventueel spullen kan dumpen in de auto.
Misschien dat het verstandig is om 1 dag met de auto te gaan in elk geval voor 2 personen mocht iemand toch in ene veel inslaan Kunnen we de andere keren met de shuttleservice gaan.