Ik kan in principe altijd wel, behalve de meivakantie, en het 1e weekend na de meivakantie kan ik ook niet, want dan heb ik wss al een andere meeting. Als die niet doorgaat laat ik 't ff weten Het 1e weekend van de meivakantie, dat is voor mij 29 en 30 april en 1 mei.
Over het logeren, ik wil wel, maar mijn moeder zegt dat ze nog niet weet ik of het mag (jullie zijn eng denk ik ofzo )
Ik kan dus zondag 1 mei t/m zaterdag 7 mei niet. de eerste dag van de vakantie dus 30 april kan ik wel, maar das koninginnedag, en anders de laatste dag.. Ik wil wel heel graag mee! maar als het echt anders kan dan kunnen jullie wel gewoon zonder mij gaan hoor
Ik heb bijgelezen maar ik snap de bedoeling niet meer. Willen jullie in de meivakantie gaan meeten of wat? Want dan kan ik niet dan ben ik op vakantie.
ja maar dat moeten we dan wel deze week afspreken, anders is het al geen vakantie meer
UMayDream
Geplaatst: 26-04-11 16:27
Gowlan schreef:
@ Am: je weet wat ik je net heb gestuurd wat er was, kan je niet de hele week komen logeren en leuke dingen doen?
Hihi ik zou echt wel willen, maar ik denk niet dat ik mag Kzou dan wel gewoon mijn schoolwerk mee kunnen nemen, dat ik toch wat kan doen, maar denk dat dat em niet wordt