15 mei, rond 1 uur verzamelen? pakeerplaats aan Ketenbaan, net voorbij de Seterse Hoeve. surea bij dorst/oosterhout.
Mensen te paard - biancailona.....trailer - Fading......trailer - Junia - bicci......trailer - Fosco - Lous - Booooo - crazymel - Snowdon - eventueel extra paarden tot beschikking - Goldy -diekec nogmaals: als iemand mij en mijn paard op kan halen met de trailer!!
Mensen met kar - magicmist - 2 plaatsen vrij. - happyhorse - roontje
Mensen te voet - Shirley - Liesjeloef - xNavatu - Noukiee__ (misschien paard) - Tessa (geen bokt, mee met Fading)
Laatst bijgewerkt door bicci op 06-04-11 20:18, in het totaal 1 keer bewerkt
Ja alleen Atlas is afgelopen zomer heel erg ziek geweest.. En we zijn pas net verhuisd dus ook even afwachten hoe het allemaal gaat We staan nu op het Bergsepad in Teteringen.
of eerder verzamelen en ergens tussen in lunchen net als toen in duinen ngtje
Anoniem
Geplaatst: 06-04-11 22:05
happyhorse schreef:
@ snowdon: ik kom aangespannen @ Lous: weet je ongeveer nu hoe je moet rijden? anders kan je ook met mij erheen rijden?
hoeveel plaats heb jij voor evt. lopers?
Lous
Geplaatst: 06-04-11 23:55
Ik ga het binnenkort wel even rijden, als ik dan nog de weg niet weet, wil ik graag jullie hulp vragen.
Natascha
Geplaatst: 07-04-11 11:10
1 uur is uitslapen voor mij dus geen probleem. Meestal zit ik doordeweeks al om half 9 te paard. Maar Dorst is ongeveer 2 uurtjes dus ik hoef me de ochtend niet te vervelen