als de manen wat langer zijn zou ik ze vlechten,vind lange manen eigenlijk alleen mooi bij pony,s hier word denk ik eerst los en dan vlecht erin met rijden
Hmm ik denk dat invlechten ook wel heel mooi is eigenlijk vind het bij je rijfoto's wel heel Chique staan. maar los is ook altijd wel mooi, lastig! haha
Zijn er nog Bokkers die mee gaan met de HPE in Lunteren die Weidepaaltjes en draad hebben liggen of van iemand kunnen lenen? voor beide dagen zoeken we nog weidepaaltjes. we hebben zoals eerder vermeld ze zelf al aangeschaft maar aangezien grote aantallen best prijzig zijn hebben we er nog niet genoeg. heb je weidepaaltjes en kan je ze meenemen? meld het dan hier: http://horsephotoevents.nl/forum/viewto ... ?f=13&t=33
Trouwens hebben jullie het zandgat wel afgezet? Er gaan altijd veel mensen heen, waaronder ik dus bijna iedere dag. Met karren of gewoon te paard dus dat jullie er wel rekening mee houden dat er toch nog mensen komen rijden met hun paard of komen zwemmen.
hier gaat het tot nu toe nog door...winoa vretrekt morgen naar de hengst en hopelijk is ze ook meteen hengstig en is ze in een paar dagen weer terug...
MelanieB
Geplaatst: 24-04-11 22:05
laboum schreef:
Zijn er nog uitvallers voor 8 mei? Eventueel nog plek?
Er is sowieso een wachtlijst, dus als er een uitvalt komt iemand van de lijst.. volgens mij tot nu toe geen uitvallers.
Noh dat laatste hoofdstel! Al ben ik bang dat cob misschien toch te smal is bij neusriem.. Terwijl ik helemaal niet van lak hou En dat bruine rondgenaaide halster is ook wel erg