Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
enniee schreef:Naja vind ik nietwe zien daar wel wat we doen en overleggen daar wel.. In ons topic moet het altijd zo moeilijk om niks
Calimero_ schreef:enniee schreef:Naja vind ik nietwe zien daar wel wat we doen en overleggen daar wel.. In ons topic moet het altijd zo moeilijk om niks
Wat ik graag wil is ongestoord daar lekker te kunnen crossen. Buiten stappen kan ik hier ook wel.
Zo vaak kom ik niet ergens anders. En als daar opeens iedereen gaat zeggen ik wil niet sneller, dan ben ik daar voor mijn gevoel voor niks heen gegaan. Daarom vraag ik hier eerst wat iedereen wil..
sanneXjessy schreef:Er is wel een groot land bij de manege,
maar weet niet of dat wel veilig is met hoefijzers?
Ik doe het zelf ook met hoefijzers, als je maar geen bochten rijd, kan je daar wel een stuk crossen!
sanneXjessy schreef:enniee schreef:land lijkt me niet heel veilig sanne, maar er zijn immers wel bredere paden Sanne van die 'hoofd'paden waar je afslagen kunt nemen naar kleinere paadjes, bij de golfbaan zit er ook één!
Ja, met allemaal van die kleine rotondetjes
Calimero_ schreef:Je hoeft niet gelijk naar drenthe. Hoorde dat er hier tegen drenthe aan ergens een mooi gebied zit. Maar wisten de naam er niet van. Dat zijn niet allemaal paden maar ook gewoon heide. Dat is nog mooier, toch?
_Grietjee_ schreef:Calimero_ schreef:Je hoeft niet gelijk naar drenthe. Hoorde dat er hier tegen drenthe aan ergens een mooi gebied zit. Maar wisten de naam er niet van. Dat zijn niet allemaal paden maar ook gewoon heide. Dat is nog mooier, toch?
Als we maar kunnen crossen en het niet te ver weg is vind ik het best
Hielke kan niet té lang op de trailer he?
Die komt er helemaal bezweet weer af, die fokt zich altijd zo op dan..
Calimero_ schreef:_Grietjee_ schreef:Als we maar kunnen crossen en het niet te ver weg is vind ik het best
Hielke kan niet té lang op de trailer he?
Die komt er helemaal bezweet weer af, die fokt zich altijd zo op dan..
Wat is niet te lang?