Knhs instructieweek 7

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

anoukadema

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 18:46

Heei,
Ik had nog wat vraagjes
Ik heb het niet helmaal door gelezen dus weet niet als het al behandelt is (A)
Maar is het eten daar wat te doen ben namelijk en moeillijke eter lus geen sausen enz
Moet je ook om een tijd slapen ofz want dat had ik 2 jaar geleden op een ander kamp en dat is echt irri ;)
Mag je zelf ook voer mee nemen oom je paard dat te geven na het rijden ?
en hoeveel paddock's zijn er om je paard in te doen ? mijn pony is namelijk gewent om de heledag buiten te staan maar aangezien dat niet kan zou ik haar graag wel elke dag even 1 uurtje buiten willen zetten ;)

gr

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 18:47

Week 7b en 7c zijn 1 en dezelfde week zeg maar. 7a en 7b/9 zijn 2 aparte weken en b en c horen bij elkaar.
Heel toevallig ongeveer door mij ingevoerd hah.
Want toen ik 5 jaar geleden voor het eerst wou kon ik alleen in de sgw pony week, ik had de leeftijd van pony ruiters (14 jaar) maar ik had een paard.
Toen hebben ze besloten dat de sgw pony week ook open gesteld werd voor paarden ruiters tot de 20 omdat je meer in dezelfde leeftijds catagorien zit haha.
Daardoor komt dat 7b ook tegelijk 7c is, dus voor pony ruiters en paarden ruiters tot de 20 ;)

wake_up

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 18:48

aaah, die laatste foto is echt lief :+:
Ik denk dat ik maar 2 foto's uit mn profiel ga vissen :')

@anoukadema: Over dat vroeg slapen: Je hebt 2 flinke trainingen per dag, + nog genoeg
andere dingen op het progamma staan. En veel mensen zijn er om wat te leren,
dus denk niet dat je ze er een heel groot plezier mee doet om tot 3 uur snachts te blijven
praten, lachen etc. :+ Tenzij je op een kamer ligt met allemaal mensen die ook lang op willen blijven natuurlijk.

wake_up

Re: Knhs instructieweek 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 18:49

Wacht even, nu ben ik het spoor bijster :')
De data is wel hetzelfde toch?
Alleen,w orden jullie lessen dan deels samengevoegd, of hoe zit dat? :+

anoukadema

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 18:49

wake_up schreef:
aaah, die laatste foto is echt lief :+:
Ik denk dat ik maar 2 foto's uit mn profiel ga vissen :')

@anoukadema: Over dat vroeg slapen: Je hebt 2 flinke trainingen per dag, + nog genoeg
andere dingen op het progamma staan. En veel mensen zijn er om wat te leren,
dus denk niet dat je ze er een heel groot plezier mee doet om tot 3 uur snachts te blijven
praten, lachen etc. :+ Tenzij je op een kamer ligt met allemaal mensen die ook lang op willen blijven natuurlijk.

Hah klopt maar ik bedoel ik moest daar om half 10 al slapen ;)

Melenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 18:50

anoukadema schreef:
Heei,
Ik had nog wat vraagjes
Maar is het eten daar wat te doen ben namelijk en moeillijke eter lus geen sausen enz
Moet je ook om een tijd slapen ofz want dat had ik 2 jaar geleden op een ander kamp en dat is echt irri ;)
en hoeveel paddock's zijn er om je paard in te doen ? mijn pony is namelijk gewent om de heledag buiten te staan maar aangezien dat niet kan zou ik haar graag wel elke dag even 1 uurtje buiten willen zetten ;)

gr

Ik ben er zelf ook nog niet eerder geweest met kamp, maar wat ik heb gelezen is dat het eten te doen is. Maar als je een moeilijke eter bent :Y) weet ik het niet! Qua bedtijden kan ik dus ook niets zeggen. Verder mag je je eigen voer meenemen, maar voeren zij dit 2x per dag. En na het rijden mag je vast zelf voeren! En een uur buiten mag niet in de paddock dacht ik max. 30 min? Maar andere gingen met ze wandelen over het veld ;)

wake_up

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 18:51

Afbeelding

Foto is inmiddels wel 9 maanden uit, maar vond m toch wel wat hebben.
Maar als ik toch nog zou mogen gaan ( :') ) en jullie zien geen zwarte pony,
Ga dan opzoek naar een bruine of een bruin/valk-achtige,
want het is elke keer weer een raadsel welke kleur mn pony in de zomer heeft. :')

anoukadema

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 18:52

Melenie schreef:
anoukadema schreef:
Heei,
Ik had nog wat vraagjes

gr

Ik ben er zelf ook nog niet eerder geweest met kamp, maar wat ik heb gelezen is dat het eten te doen is. Maar als je een moeilijke eter bent :Y) weet ik het niet! Qua bedtijden kan ik dus ook niets zeggen. Verder mag je je eigen voer meenemen, maar voeren zij dit 2x per dag. En na het rijden mag je vast zelf voeren! En een uur buiten mag niet in de paddock dacht ik max. 30 min? Maar andere gingen met ze wandelen over het veld ;)

Dankje
Goed idee indd lekker met ze wandelen kunnen ze ook nog ff grassen :D

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 18:55

wake_up schreef:
Wacht even, nu ben ik het spoor bijster :')
De data is wel hetzelfde toch?
Alleen,w orden jullie lessen dan deels samengevoegd, of hoe zit dat? :+

Data is wel het zelfde idd, maar stel de knhs heeft in totaal 100 plekken;
Dan zijn er 50 voor week 7a en 50 voor week 7b en 7c samen, daarom zitten ze eerder vol omdat zowel sgw pony als paarden ruiters zich opgeven maar er zijn maar 50 plekken.
Snap je?

wake_up

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 18:56

Maar alle wachtlijstgangers, jullie blijven toch wel hier gezellig in het topic, ofniet? :D
Anders is het helemaal zo'n trieste boel, dan blijven er maar 3 mensen over ofzo. :+

aaah. Ik snap het :j

Melenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 18:56

wake_up schreef:
http://img4.imageshack.us/img4/6034/dsc0210bx.jpg

Foto is inmiddels wel 9 maanden uit, maar vond m toch wel wat hebben.
Maar als ik toch nog zou mogen gaan ( :') ) en jullie zien geen zwarte pony,
Ga dan opzoek naar een bruine of een bruin/valk-achtige,
want het is elke keer weer een raadsel welke kleur mn pony in de zomer heeft. :')

Haha, je moet ook vaak genoeg van outfit wisselen! Anders ben je niet aantrekkelijk meer haha <3
Mijn foto was ook van eind juni, dus de oudheid valt nog mee hoor! Is gewoon een leuke impressie.

anoukadema

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 19:04

Mijn vriendin heeft vrijdag het inschrijf formulier op de post gedaan voor 7a dan zit ze zeker ook in de w8lijst, denk je dat ze er dan nog ik kan komen ?

wake_up

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 19:05

Ja, zo modebewust als ik ben, ging ik niet voor 1 kleurtje, want dat is saaaai. B-)
Haha, het is trouwens wel voorgekomen dat ik voor ik de proef wilde starten eerst met mn
paspoort langs de jury mocht, omdat hij niet wilde geloven dat ik met Black Boy in de ring reed.. :+

anouk: Dan zit ze wel op de wachtlijst. want dan is die brief pas zaterdag aangekomen, terwijl vrijdagmiddag week 7A vol zat.

ArabicQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 19:07

Nee denk het niet week 7 zat na een paar uur al helemaal vol...

ArabicQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 19:08

Mijn moeder wil een klachtenbrief gaan schrijven..

anoukadema

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 19:08

ArabicQueen schreef:

waarom ?

wake_up

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 19:09

Echt? :oo mijn moeder is ook al boos op de KNHS :')

ik vind het sowieso beetje belachelijk hoe het gaat.. Dat na 1 uur de eerste week al vol zat,
en mensen die via de P&S willen opgeven maken al helemaal geen kans meer..

xShanty

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 19:23

Hmm, hier heel veel ontevreden mensen. Kwam even kijken of er dit jaar nog mensen van de vorige abc week gingen.

Ik wil enkel zeggen dat de Knhs er ook niets aan kan doen dat er slechts 75 plekken beschikbaar zijn en dat deze week nou eenmaal populair was.
Ik was vorig jaar 2 uur nadat het vrijgegeven was ook 1 van de laatsten (omdat mijn originele mail niet wilde versturen)

zeker de sgw weken zijn snel vol, want er zijn maar ± 25 plekken daarvoor beschikbaar. En dit is de enige sgw week in de schoolvakantie.

Vorig jaar hadden een aantal mensen met de P&S geluk omdat die al de dag van te voren op de mat viel voor sommigen.

Er is echt niets belachelijks aan de werkwijze van de knhs, moet jij even voorstellen dat je op een donderdag 75x11 mailtjes binnen krijg aan aanmeldingen. Want JA de meeste mensen die gaan weten dat het zo snel vol zit, en zitten er dus gewoon dag 1 om 8 uur achter de computer. Er kan altijd een fout gemaakt worden, heel vervelend voor de betrokkenen.

Over de rest: Vorig jaar kan ik me niet herinneren dat er kluisjes over waren. Ik kon echt niet meer dan een hoofdstel, poetsspullen en een zadel kwijt. Maar ben ook erg zuinig op dat zadel en hoofdstel, ik had zelf een kist meegenomen waarin ik heel veel spullen had gepropt, die mag je daar gewoon in de gang tussen de stallen neer zetten.
Ik vond het eten vorig jaar gewoon heel goed te doen! Wij hebben 1 dag pizza gegeten omdat we toen nasi aten wat meerdere van ons niet lusten. Deden ze toen ook niet zo moeilijk over het bestellen daarvan.

De A en de B/C week zijn verder helemaal niet gescheiden hoor. Je hebt gewoon tegelijk les (en zijn 6 lessen tegelijk, 4 allround en 2 sgw lessen ) Echter hebben de sgw mensen 1 dag externe training.

ArabicQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 19:24

anoukadema schreef:
ArabicQueen schreef:

waarom ?

Omdat ik speciaal zo vroeg mogelijk heb ingeschreven (lees 2 uur na vrijgeving formulier) dus om 9 uur stuurde ik mijn inschrijving via de mail ik kreeg smiddags al een mail terug dat die week vol zat... nu was dr weer iemand op school die had pas een dag erna ingeschreven en die zat er gewoon bij.. ook op hyves waren er meerdere mensen die er wel bij zitten en die pas een dag erna hun inschrijving gestuurd hadden...

Ik vind dat de mensen die nog nooit of vorig jar niet zijn geweest voorang moeten krijgen.. Een kennis gaat al 4 jaar op rij en deze keer er gewoon weer bij zitten ik vind het echt niet normaal...

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 19:26

ArabicQueen schreef:
Omdat ik speciaal zo vroeg mogelijk heb ingeschreven (lees 2 uur na vrijgeving formulier) dus om 9 uur stuurde ik mijn inschrijving via de mail ik kreeg smiddags al een mail terug dat die week vol zat... nu was dr weer iemand op school die had pas een dag erna ingeschreven en die zat er gewoon bij.. ook op hyves waren er meerdere mensen die er wel bij zitten en die pas een dag erna hun inschrijving gestuurd hadden...

Ik vind dat de mensen die nog nooit of vorig jar niet zijn geweest voorang moeten krijgen.. Een kennis gaat al 4 jaar op rij en deze keer er gewoon weer bij zitten ik vind het echt niet normaal...

dat vind ik erg raar en hoor je dus meer, volgens mij loopt het niet altijd goed daar.

Dat ik er niet bij zit kan ik voorstellen, was gewoon aan de late kant, neemt niet weg dat ik er blij mee ben xD

ArabicQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 19:27

Jongens moet gaan ik heb dressuur les... Groetjesss!!

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 19:28

succes! ik heb gister voor het eerst sinds 2,5 maand op het paard gezeten, spierpijn niet normaal xD

wake_up

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 19:33

ArabicQueen schreef:

Stuur even een mailtje naar de KNHS, die gaan dat dan uitzoeken ;)
Zo is dat ook met mij + dat andere meisje..

Sabszz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 19:47

Maar ArabicQueen, ik vind het opzich niet erg dat je zegt dat mensen die nog nooit geweest zijn voorrang hebben. maar ik ben het daar echt totaal niet mee eens ;) iedereen verdient toch een eerlijke kans om mee te gaan ? ( buiten het feit dat jou inschrijving misschien niet helemaal eerlijk is gegaan, aangezien andere mensen dus later op hadden gegeven en er wel bij zitten ;) ) maar het is toch niet leuk als je op kamp bent geweest en je vind het zo geweldig! en je realiseerd je dat je nog 2 jaar moet wachten... ik snap je wel ;) maar ben het er niet echt helemaal mee eens.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 19:48

Wat vervelden voor de mensen die er niet bij zitten! Dat is echt wel balen!
Ik vind het trouwens niet kunnen dat als je ingeschreven bent, je later toch niet kunt...

Maar om boos te worden op de knhs, omdat je er niet bij zit, omdat je te laat was. Tja, dat vind ik ook niet kunnen. Die mensen krijgen ik weet niet hoeveel inschrijvingen binnen, 11 x 75 dus 825 plaatsen. Het zijn ook maar mensen! En ik weet zeke dat die hun best doen hun werk zo goed mogelijk uit te voeren.

Dat mensen die later hebben ingeschreven er wel bij zitten en mensen die er eerder bij waren niet is erg vreemd. Dat zullen gemaakte fouten zijn, en daar kun je dus even contact voor opnemen. Iedereen maakt immers fouten, daar zijn we mensen voor.

Ik las ergens de vraag hoelaat ik me opgegeven heb. Dat was donderdagochtend om ong. half 8.

Phoe, verder wel bijgelezen, maar veel vergeten.... Of gewoon niks te melden