Ja opzich niet erg dat het mijn enige vakantie is maar ik zit ook in het examen jaar en stel nou dat ik slaag ga ik niet eens op examenreis ofzo.. Dat vind ik een beetje jammer want iedereen gaat lekker op vakantie lekker feesten enzo. Maarja nu is er niets meer aan te doen en als ik slaag ga ik een feestje geven met de KNHS-week!
Vorig jaar had ik een hele tas met snaai en drinken mee . Sowieso was ik wel blij dat ik AAdrink, energie drink en water mee had, alleen maar koffie zou echt te weinig zijn
Gister wedstrijd gehad (dressuur), 1e proef ging echt super slecht had dna ook 173 punten. 2e proef was ik eigenlijk best te vreden over 183 punten. Viel me iets tegen maar toen ik mijn coupons terug kreeg werd ik echt razend! Heb dan ook net de KNHS een mail gestuurd. Jury had op mijn coupon van mijn 1e proef enkel 4 regels commentaar gegeven in de trant van; loperig, gespannen en springt om. Terwijl je bij 173 punten toch wat meer commentaar verwacht. Mijn 2e coupon was nog leger, een reeks van 14 6en achter elkaar waar ik het absoluut niet mee eens was. Dus ik was benieuwd wat heb ik dan verkeerd gedaan; GEEN ENKEL COMMENTAAR! Wat heb ik daar nou aan? Als je het niet meer waard vind dan een 6 bij 14 oefeningen zegt dan op zijn minst wat er fout was en wat ik moet doen voor een 7
Ze zjin verplicht om vanaf een 5 commentaar neer te zetten. En dat heeft zij maar 1 keer gedaan. Ook streeft de KNHS er naar om jury's zoveel mogelijk op te laten schrijven daarom heb ik hen ook een mail gestuurd.
Woehoe nog maar een paar nachtjes en dan lekker op vakantie! helaas ligt er maar heel weinig sneeuw
173 is niet slecht hoor Dat zijn toch 23 6-en en maar 7 5-en. Idd dan wel jammer dat je geen bruikbaar commentaar krijgt. Maar wel een winst meegepakt gefeliciteerd!
Hoi allemaal! Ik heb me samen met een vriendin aangemeld voor de m/z week.Dus dan zitten we met julllie samen. Gezellie!Over mini koelkasten kan ik mee praten:zit bij mij ook al in de planning! Nu nog iemand die voor stroboscopen en draaitafels kan zorgen??? Kunnen we lekker een sapje en dansje doen!
Over het jureren:je leert op de cursus om de cijfers 4 t/m 7 zoveel mogelijk van commentaar te voorzien. Zeker bij een 6 dien je weten hoe je het een 7 kunt maken.Een 3 snap je meestal zelf ook wel dito voor een 8.
@ambre, ik ga zeker een feestje geven als ik slaag! Dus bij mij gaat er ook een minikoelkast mee Is er eigenlijk mogelijkheid om een dorpje in te gaan? Want om nou taart te gaan eten van 4 dagen oud ofzo lijkt ook niet lekker. En over het jureren inderdaad zou had ik het ook altijd begrepen en daarom ook de KNHS een mail gestuurd vind dat ze haar er op zijn minst op aan moeten spreken maar goed dat zal wel niet gebeuren.
@partoutz, ja is wel de bedoeling maar er ligt op het moment maar 20 cm sneeuw op de pistes die open zijn maar er is een skigebied op een uurtje rijden waar wel genoeg sneeuw ligt dus dat wordt dan maar een paar keer vroeg opstaan! Sneeuw of geen sneeuw ik heb er zin in even lekker geen school
Venthe:misschien niet na 1 mailtje,maar als het vaker gebeurd dan wel hoor. Je mag toch gewoon je eigen gang gaan zeker?Ik ben ooit eens eerder geweest en toen zijn we ook een borrel gaan doen in het durpke. Was echt geweldig leuk!Toen dronken door het raam terug naar binnen geklauterd en heel mij hak afgebroken. Kamergenoten vonden het niet zo heel grappig....
PartoutZ
Geplaatst: 13-02-11 23:37
Haha nee gek hoor
Je mag inderdaad gewoon je eigen gang gaan Je krijgt je schema voor die week & het is je eigen verantwoordelijkheid om optijd bij je lessen te zijn. Verder ben je vrij om te gaan & staan waar je wilt.
heleenxx
Geplaatst: 13-02-11 23:48
Zo Ambre, dus jij komt ook gezellig de boel op stelten zetten daar!
Venthe, er is vast wel iemand die met je naar een bakker wil rijden of zo