Steph86 schreef:Salsa schreef:12 - 13 maart: Salsa,Sanne, Fiemo, Netje,Steph, Mandy
19 - 20 maart: Salsa, Sanne, Fiemo, Netje,Steph, Mandy
26 - 27 maart: Salsa, Sanne, Netje,Steph, Mandy
Laten we maar quote en eventueel nog data toevoegen.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
leandrotje schreef:Salsa schreef:12 - 13 maart: Salsa,Sanne, Fiemo, Netje,Steph, Mandy, Megan
19 - 20 maart: Salsa, Sanne, Fiemo, Netje,Steph, Mandy, Megan
26 - 27 maart: Salsa, Sanne, Netje,Steph, Mandy, Megan
Salsa schreef:12 - 13 maart: Salsa,Sanne, Fiemo, Netje,Steph, Mandy, Megan, [naam]
19 - 20 maart: Salsa, Sanne, Fiemo, Netje,Steph, Mandy, Megan, [naam]
26 - 27 maart: Salsa, Sanne, Netje,Steph, Mandy, Megan, [naam] (enkel 27-3)
Citaat:12 - 13 maart: Salsa,Sanne, Fiemo, Netje,Steph, Mandy, Megan, Vonneke, Nathalie
19 - 20 maart: Salsa, Sanne, Fiemo, Netje,Steph, Mandy, Megan, Vonneke, Nathalie
26 - 27 maart: Salsa, Sanne, Netje,Steph, Mandy, Megan, Vonneke (enkel 27-3), Nathalie
Citaat:12 - 13 maart: Salsa,Sanne, Fiemo, Netje,Steph, Mandy, Megan, Vonneke, Nathalie
19 - 20 maart: Salsa, Sanne, Fiemo, Netje,Steph, Mandy, Megan, Vonneke, Nathalie, Milka
26 - 27 maart: Salsa, Sanne, Netje,Steph, Mandy, Megan, Vonneke (enkel 27-3), Nathalie
Milka schreef:Citaat:12 - 13 maart: Salsa,Sanne, Fiemo, Netje,Steph, Mandy, Megan, Vonneke, Nathalie
19 - 20 maart: Salsa, Sanne, Fiemo, Netje,Steph, Mandy, Megan, Vonneke, Nathalie, Milka, BA
26 - 27 maart: Salsa, Sanne, Netje,Steph, Mandy, Megan, Vonneke (enkel 27-3), Nathalie, BA
De andere data kan ik niet vanwege wedstrijd en zitcompetitie.
Op zondagen kan ik zowiezo niet.
Maar met mij hoeven jullie verder niet echt rekening te houden
Ben niet zo erg op het meeten, dus ga alleen als het echt goed uitkomt.
leandrotje schreef:Citaat:12 - 13 maart: Salsa,Sanne, Fiemo, Netje,Steph, Mandy, Megan, Vonneke, Nathalie, Chloë
19 - 20 maart: Salsa, Sanne, Fiemo, Netje,Steph, Mandy, Megan, Vonneke, Nathalie, Milka, BA, Chloë
26 - 27 maart: Salsa, Sanne, Netje,Steph, Mandy, Megan, Vonneke (enkel 27-3), Nathalie, tientjeh, BA, Chloë
chloek schreef:Citaat:12 - 13 maart: Salsa,Sanne, Fiemo, Netje,Steph, Mandy, Megan, Vonneke, Nathalie, Chloë, Nathasja
19 - 20 maart: Salsa, Sanne, Fiemo, Netje,Steph, Mandy, Megan, Vonneke, Nathalie, Milka, BA, Chloë, Nathasja
26 - 27 maart: Salsa, Sanne, Netje,Steph, Mandy, Megan, Vonneke (enkel 27-3), Nathalie, tientjeh, BA, Chloë, Nathasja
Enne misschien kan ik met iemand carpoolen?