Geplaatst: 06-06-11 12:38
Lekker! Riona gaan wij nog iets afspreken over het rijden?
RTM
Geplaatst: 06-06-11 12:56
Meloen???
Ik heb de brief thuis liggen, maar we moeten er iig om 13 uur zijn, dan kunnen we om ongeveer kwart over weg. Ik ben altijd best van het op tijd komen
Ik zorg voor broodjes (2pp? Voorkeur voor beleg??) Claudia voor fris Yvonne voor koffie thee? Jel voor bekertjes en wat lekkers Rita voor koude kaas en harde worst Pien voor ??? (ik ben altijd voor nog meer lekkers )
Pien_1
Renée, denk dat broodjes ham en kaas iedereen wel lust toch?
Pien, koekies??
riona
Geplaatst: 06-06-11 19:11
Doe mij maar kaas geen ham Pien kom jij naar mij rijden wij verder naar Ommen (adres???) en dan naar loerbeek (heb gelukkig tomtom en pien pien ) Moet even kijken hoelang het rijden is dus eerst naar routenet maar dat hoor je nog.
Gelukkig weet ik waar je huisje en paardjes staan, vanmorgen heb ik nog even naar ze gezwaaid. Ik hoor wel hoe laat ik bij je moet zijn. Dan scheuren we naar Renee en naar Loerbeek
Akecheta
Geplaatst: 07-06-11 15:07
Ik dacht toch echt dat ik gisteren een reactie had verstuurd, maar die is blijkbaar niet blijven plakken Dus maar even overnieuw...
Ik had gemeld dat ik graag appeltaart mee wilde nemen, en als reactie op iemand die niet wist wat ie mee moest nemen had ik "koffie" getiept.
Dusse.... wat hebben jullie liever? Dat ik koffie of appeltaart meeneem?
Dan neem jij de appeltaart mee en Pien de Koffie/thee
Ik zal eens even kijken hoe ver het rijden is en of ik nog uit kan slapen...
claud01
Geplaatst: 07-06-11 15:30
Nou.... ik mag kiezen van de ANWB, of 112 km rijden over de A1 richting Arnhem en dan de A... , dan ben ik er in anderhalf uur.
Of binnendoor via Eibergen enzo dan is het maar 68 km maar doe ik er wel 2 uur over
Ik vind het via Arnhem wel een beetje heel erg om en de ANWB geeft niet aan wat de reistijd is als ik via duitsland ga. Kijk zondag wel welke kant de stomstom mij opstuurt.
Jellie
Geplaatst door de TopicStarter: 07-06-11 15:56
Is a.s. zondag al he? (kan niet garanderen dat ik t helemaal droog hou, bij allemaal tinkermensen... )