Broertje is er denk ik niet. Vader en moeder komen pas in de avond weer thuis geloof ik, omdat ze een jacht hebben overdag, maar die zullen wel mee eten? (hopelijk geen probleem) En wellicht dat Jan mee eet. Die eet wel vaker bij ons in het weekend en komt dan meestal dan gewoon aanlopen. Maar goed die kan genoeg meekleppen over de knollen. Vriendje is er overigens niet.
Ik ook niet als ik nog met de auto naar huis moet. Hooguit 1 wijntje of biertje.
_Noor
Geplaatst: 06-12-10 21:50
Beter teveel dan te weinig, is mijn credo voor zover dat jullie nog niet opgevallen was Ik zal het netjes houden!
_lautje_
Geplaatst: 06-12-10 23:47
Ik was afgelopen zaterdag uit eten. Had 1 glaasje wijn op en een limoncello. Ben op de terugrit in slaap gevallen en Alper heeft me uit de auto moeten tillen en in bed moeten leggen. Was compleet out of this world... Als ik nou nog compleet lam was of giga gezopen had, maar nee hoor. 1 wijntje en een limoncello en Laura valt (letterlijk) om. Dus ik ga ook niet buitensporig drinken
Mootje
Geplaatst: 06-12-10 23:48
Haha Lau, Dat soort dingen moet je niet verklappen
Sim
Geplaatst: 06-12-10 23:49
Mootje schreef:
Haha Lsu, Dat soort dingen moet je niet verklappen
Lsu?! Hoeveel heb jij al gedronken vanavond?
_lautje_
Geplaatst: 06-12-10 23:51
Mwah het is niet bepaald ene groot geheim dat ik niet tegen de drank kan Ben er vrij berucht om. Als ik regelmatig drink gaat het wel, maar ik drink de laatste jaren (na mijn puper uitgaangstijd ) bijna nooit meer. Gelukkig maar als ik aan 'vroeger' denk....