ik wil ook wel roze setje voor co, maar dan wordt hij of voor homo, of voor meisje aangezien...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
daphne1997a schreef:daphne1997a schreef:Waar staat jou paardje dan? Want anders kunnen we samen verdwalen.
Of ik print gewoon de route uit?
Dan kunnen we met zijn 2en naar de Waaij.0316Meisjj schreef:Pannerden(A) jij dan?? Iris was trouwens vandaag best 'pittig' buiten en wou alleen maar hard! als het kan zou ik graag dus beetje midden in de groep willen rijden
Ja ik in 's heerenberg. Maar dan kan ik misschien eerst bij jou komen met de trailer? Kan ik hem dan daar neer zetten? Dan kunnen we met zijn 2en naar de waaij. Ik kan wel aan mijn vader vragen dan of die mij dan even in pannerden af wil zetten in plaats van bij de waaij. Is ongeveer even ver. Dan kan het nog zijn dat mijn vader even naar kennissen gaat want daar wonen kennissen van mij die ik al 1,5 jaar niet meer heb gezien dus tsja.
RCHLLKE schreef:Dat maakt toch niet uit?! Heeft ie geen last van
! Ik rijd ook gewoon een ruin in het roze
!
marieminime schreef:als het een tweepaards is kan je maybe eerst langs pannerden en dan samen naar loo rijden? trailer kan event. bij ons blijven staan
gewoon aanschaffen ab,mij intresseerd het niet watze zeggen,als ik de kleur maar leuk vind hihi
xKatjj schreef:Ja kan nog wel mee, maar weet ook niet hoe knollie reageert op veel onbekende paardenen hij haat regen
en buiten draven is ook geen succes haha. Dus denk dat ik eerder iedereen in de weg zit
marieminime schreef:nou kijk maar ff hihi, als hij bij ons moet staan moet je maar ff melden, kwartiertje stappen van de waay af.
meisjj je hebt per pb mn nummer, je kan altijd bellen als je het niet meer weet. als je de vossenberg vind is het eigenlijk gewoon doorrijden richting de dijk
ben wel benieuwd hoelaat het ongeveer eventueel word afgelast,wat spetters niet erg maar als ik die beelden zag van het zuiden :s
katjj: word meeste gestapt,er lopen ook begeleiders mee met shetten en wij gaanniet rennen hoor haha