Interessant om het hele verslag te lezen en nog eens de indrukken terug te zien. Ik vond het heel boeiend en leerzaam. Dames, bedankt voor het organiseren en het maken van de foto's, film en verslag!!
naja er kan natuurlijk iets ernsigs gebeurd zijn en dat moeten we niet vergeten! alleen zou op de dag of de avond er voor even een afmeld pbtje gekunt, niemand hoeft totale verantwoording mij me afteleggen maar de melding dat je onverwachts niet mee kan vind ik al genoeg
Dan had ze in mijn ogen nu wel de kans kunnen gehad kunnen hebben om zich alsnog te verontschuldigen, of ze moet echt ergens in een ziekenhuis liggen oid, dan neem ik mijn woorden terug...
Ik heb gister 1 van mijn paarden in Nijkerk afgeleverd. Ik kan niets anders zeggen dan dat het echt een ontzettend fijne, vriendelijke man is. Hij heeft laten zien wat we wilden, hij vertelde van alles, en je kon duidelijk zien dat hij hart voor paarden heeft. Paljas staat nu nog even in zijn tuin, morgen is het over. het is een goed end rijden, maar ik ging absoluut niet met een rot gevoel weg!