volgens mij kan ik dan niet. maar ik kan het me niet meer goed herinneren. dus moet ik nog even afwachten. en ik wil echt wel mee hoor.
Anoniem
Geplaatst: 17-10-10 12:16
Volgens mij kan ik dan zelf ook niet muts dat ik ben. Zaterdag was de planning toch of iig het weekend van 6/7 november.
Weetje ik heb een beetje het gevoel dat het een beetje weg ebt omdat het zolang nog duurt. Uiteindelijk is het zover en dan zul je zien dat er toch weer mensen zijn die niet kunnen.
Mijn voorstel is om nu toch echt een vaste datum te gaan plannen (voor zover het nog geen vaste datum was ). En de mensen die niet kunnen hebben dan voor deze keer pech gehad. Je blijft aan de gang met het proberen rekening te houden met iedereen, zelfs zover vooruit plannen schijnt niet de garantie te geven voor grote deelname.
Wat: Gourmetten Waar: bij Suzanne thuis Wanneer: zaterdag 6 november Hoe laat: nader te bepalen
aanwezigen voor 6 november: Suzanne Michelle Lisette [naam] Jose Joke
chauffeurs: Michelle neemt [naam] mee Jose neemt lizette en joke mee of Lizette rijd zelf.
Ik ga en ik neem mee/zorg voor ... Suzanne stelt haar huis/tuin tot beschikking Michelle Lisette [naam] Jose Joke Miranda (onder voorbehoud: als ze mee kan rijden met iemand).
Er zijn er toch meer in ons topic? Marjolein ging jij nu ook mee gourmetten? Ging Rianne OB ook nog mee? En wie benaderd Hester, Marloes, Tamara, Ans? vergeet ik iemand?
Bernadette, ik had 6 november als voorstel neer gezet omdat Joke op zaterdag wel kon en op zondag niet, en verder iedereen toen nog op beide dagen kon. Daarnaast meldde niemand zich meer hier, terwijl de link toch meerdere malen in het HK topic is geweest wat een lezer best had kunnen opvallen naar mijn mening
Omdat niemand bezwaar maakte met deze datum, en ik het toch met best grote letters heb gevraagd, ging ik persoonlijk al van zaterdag de 6e uit. Misschien dat er meer mensen zijn die zo dachten en zondag niet meer hebben vrij gehouden? Ik heb mijn ouders nu net beloofd dat weekend ervoor te zorgen mijn broertje te brengen en halen naar zijn logeeradres, zodat zij een weekendje weg kunnen.
Echter melden zich nu wel weer nieuwe mensen, volgens de nieuwe stand zouden dan zaterdag twee mensen (Collinda, Marjolein) niet kunnen, en als we gaan veranderen zondag drie/vier (Joke, Michelle, Lisette, en Bernadette als ik haar berichten goed begreep) misschien wel niet.
Anders moet Suus maar gewoon zeggen wat haar beter uitkomt hoor. Het is inderdaad onmogelijk om allemaal tegelijk ergens te zijn.
Tot zover mijn mening
Edit: Marloes is al in het topic gevraagd, en Tamara heb ik laatst nog een pb gestuurd....
ik reageer hier ook maar even ik weet niet of ik dan wel kan, zo wie zo zit ik dan even met mijn loon, momenteel heb ik nog wat DA rekeningen open staan, ook wil ik gaan sparen voor de vakantie van volgend jaar. dus ik moet nog maar even kijken
Ik kan beide dagen, maakt mij niet uit.. Maar heb inderdaad ook een beetje het idee dat mensen er niet echt zin in hebben ofzo..kan aan mij liggen hoor, maar hoor t graag of het nog door gaat of niet..
Anoniem
Geplaatst: 18-10-10 09:19
Mij lijkt het nog steeds leuk en ik ben wel heel eerlijk dat ik het gevoel ervaar dat het enthousiasme wat minder is. Misschien komt dat juist door dat iedereen het nu wel weet en er niet zoveel meer gereageerd word in het topic.
We gaan dus voor deze samenstelling: Suuz Michelle Lizette Joke Jose [naam] Miranda (misschien) Ik meende dat Rianne OB ook wilde komen? wie benaderd haar even?
Is dan zo wie zo een groepje van 6 en dat is toch ook al een mooi aantal . Wel jammer dat de anderen niet kunnen.
Rianne ob zegt "volgens mij wel" dus die gaat ook mee afhankelijk van haar werk
Inderdaad merkbaar minder enthousiasme, ik heb nog wel zin! Het is natuurlijk geen sociale verplichting voor de "twijfelaars"
Bernadette, miss een rare vraag, maar ben jij dyslectisch?
Anoniem
Geplaatst: 18-10-10 10:42
Euhm mijn Nederlands is knap beroerd ja Maar idd vergeet ik vaak wat terwijl ik het wel in mijn hoofd denk. Ik ben er nooit echt op getest maar ik heb altijd al gedacht dat ik wat last zou hebben van dyslectie.
Wordt het nu dan toch de 6de? Dan houdt ik het nog even onder voor behoud of ik kom Omdat dus maybe een bedrijfs feestje vanuit van mijn vriend op dezelfde datum valt. Mocht dat niet doorgaan, ga ik mee. Kan ik dan wel/ook met jouw mee rijden Michelle?
_PassoaJus
Geplaatst: 18-10-10 18:50
Na mijn idee was 6 November al afgsproken toch?
Misschien mist het enthousiasme ook wel wat omdat 6 November nog zo ver weg was. Ik ben van mening dat er nu zo langzamerhand wel wat moet afgesproken worden over hoe en wat! Zaterdag over 2 weken is het zover, dus nu nog 2,5 week.
* Suus stelt haar huis ter beschikking.. Dat staat vast (Als enigste volgens mij)!
MAAR; Wat doen we nou met het eten? Koopt iedereen wat (Dus eten/drinken verdelen) of zorgt 1 persoon voor eten (Iets bestellen bij de slager?)? En het drinken, hoe doen we dat? Iedereen wat meenemen? Als we met zijn 6'en (??????) zijn kan iedereen bijvoorbeeld iets meenemen (In overleg?), dan heb je 6 (??) pakken en of flessen drinken.
Wat vinden jullie? (Ik vind dat de mensen die nu ECHT mee gaan wel even moet reageren, dan kunnen we misschien nu echt even wat afspreken!)