Idd, Maar ik ga er bijna vanuit dat dat geen probleem mag zijn. Ze hebben het nu namelijk druk met het concours dus daarna zal ik wel wat terug krijgen
Delaja
Geplaatst: 23-07-10 17:30
Oke dat is fijn om te weten! Dan kan ik alvast de trailer op stal bespreken en een chauffeur regelen
Kun je je nog aanmelden? En een kleine draver mag dat ook? Lady is 1.50 Draver X arabier, maar lijkt het meest op een draver!
Delaja
Geplaatst: 24-07-10 20:39
Wat mij betreft wel hoor! We hadden een lijstje van 4 maar was niet 1 daarvan alleen maar om foto's te maken? Weet ook niet of Nini_roosje een vast aantal aangemeld heeft
Nee nog niet. Ik zal morgen of overmorgen nog een keer mailen. Ze zullen het wel druk hebben gehad met hun concours. Dus ik heb geduld. Normaal mailen ze namelijk binnen 1 a 2 dagen terug
Delaja
Geplaatst: 27-07-10 22:36
Oke is wel handig om te weten namelijk. Moet vervoer regelen, de trailer van stal is al bezet omdat iemand dan wedstrijd heeft en zat eraan te denken om hier op bokt iets te plaatsen of iemand kan rijden tegen een vergoeding maar moet dat natuurlijk wel een locatie hebben
Snap ik ja, Ik ga vanavond even mailen. Volgende week ben ik op vakantie. Dus hoop voor die tijd een mail terug te hebben. Of dat ik internet heb op vakantie. En anders horen jullie het hopelijk daarna