AnnaaX schreef:Reneee_ schreef:Ik ga echt overal in hoor.. ik weet niet wie er hier niet in de python durft Ik ga met je mee Ben ik iig niet de enige
Reneee_ schreef:Daar ben ik nooit in geweest Haha, ik zou het ook afraden Maar misschien ligt dat wel gewoon aan mij En op het eind gaan we naar de Vogelrok heb ik bedacht, dan is het rustig
Reneee_ schreef:Ik ga echt overal in hoor.. ik weet niet wie er hier niet in de python durft Ik ga ook mee!
Melsh schreef:Reneee_ schreef:Ik ga echt overal in hoor.. ik weet niet wie er hier niet in de python durft Ik ga ook mee! Jeeeeeeeuj
AnnaaX schreef:Reneee_ schreef:Daar ben ik nooit in geweest Haha, ik zou het ook afraden Maar misschien ligt dat wel gewoon aan mij En op het eind gaan we naar de Vogelrok heb ik bedacht, dan is het rustig Ik ga WEL in Cannibale, dat is leuk!
Je hebt trouwens wel geluk Mel Villa Volta is tot nader order gesloten Dat was al toen die 29 april hè? Ik keek op de site en er stond dat ie 24 april weer open zou gaan, maar hij deed het nog niet...
Het is vast de 28ste wel opgelost! Ik ga niet mee naar binnen. Ik heb trauma's overgehouden aan de bokkenrijders toen ik 5 was. Gaan Mel en ik wel de droomvlucht in ofzo.
upendo schreef:Jaaaaaaa!Hoewel ik wel vergast werd door de parfumgeur die er hing. Dat valt best mee toch? Nouja, je ruikt het wel ja Weet je waar ik zo graag in wil: carnaval