Ik heb waarschijnlijk geen vervoer, maar kom dan sowieso kijken op de scootert
Sall
Geplaatst: 17-05-10 18:31
oooh jammer, had stiekem gehoopt dat hij een alleen een weekend eerder zou kunnen Ben dan op vakantie (hopelijk is het voor herhaling vatbaar! Ook Alex!)
oooh jammer, had stiekem gehoopt dat hij een alleen een weekend eerder zou kunnen Ben dan op vakantie (hopelijk is het voor herhaling vatbaar! Ook Alex!)
Ik ben ook op vakantie inderdaad! Even kijken hoe ver het rijden is vanaf m'n vakantie adres.
Vanaf hoe laat is het, is daar al enig idee over? Want ik heb net als Karin een jureerafspraak staan, in de ochtend. Als ik dus eind vd middag kan is het geen probleem, en anders ga ik een andere jury zoeken die het over kan nemen
Mirjam, daar moet wel wat mee te regelen zijn lijkt me Lijkt me sowieso het leukste om het 's middags te doen, en als jij dan in 1 van de laatste groepjes rijdt moet het kunnen toch? Hoe laat zou je z'n vroegst kunnen?
Bettine
Geplaatst door de TopicStarter: 17-05-10 22:04
Zooist schreef:
Gaat goed zo.....
Er hebben toch 16 mensen op deze dag gestemd, dus we wachten nog even rustig af
Remember
Geplaatst: 17-05-10 22:09
Ik ben op tijd genoeg om bij ze aan te geven dat ik uiterlijk half 1 weg moet, kan meisje op stal wel charteren om eventueel te wassen (tja, schimmel hè ), maar zeg dat een uur of 4 wel echt op z'n vroegst is! Het is een uur rijden, dus half 3 weg dan.
Remember
Geplaatst: 17-05-10 22:10
Bettine schreef:
Zooist schreef:
Gaat goed zo.....
Er hebben toch 16 mensen op deze dag gestemd, dus we wachten nog even rustig af
Als we mensen tekort komen wil de eigenaresse van Tris misschien ook wel meerijden met haar paard (leest wel mee in het topic maar geen tijd om het bij te houden), we krijgen het heus wel vol hoor