Hmm.. openingstijden zijn van 10:00-18:00. Dat ga je dus sowieso allemaal niet halen als je naar Goes moet.
Tjah, ik weet niet hoe Mir en Nath er over denken, maar dan zouden we je moeten ophalen. Of je zou bij iemand moeten blijven slapen? Bij mij gaat helaas niet ivm verplichtingen zaterdagavond (lees: verjaardag).
Ten eerste, wat lief dat we je mams d'r auto mogen lenen, Siel
Ten tweede, verzamelen bij jou in Soepdurp is prima, als ik Britt d'r huis weet te vinden, wil ik die wel ophalen eerst.
Ten derde, ik ben altijd graag voor openingstijd in een pretpark Ik had in gedachte om uiterlijk 08.30 echt op weg te zijn (dus vanaf Siel d'r huis).
Dan zitten we dus met het Jessie / Kamperland probleem... Als je hier zaterdagavond al heen kunt komen, kan je wat mij betreft wel bij mij slapen eventueel.
Heranda als je te vertrouwen bent durf ik wel te blijven slapen
Letizia
Geplaatst: 05-05-10 21:54
Gentlegiant schreef:
Heranda als je te vertrouwen bent durf ik wel te blijven slapen
wahaha Mir wel hoor D'r huisgenoot daar in tegen
Gentlegiant
Geplaatst: 05-05-10 21:55
Ow je maakt het me wel moeilijk wie is die huisgenoot
Geen eng ventje he?
Ik heb het niet zo op vreemde mannen
Laatst bijgewerkt door Gentlegiant op 05-05-10 21:55, in het totaal 1 keer bewerkt
Sieltjuh
Geplaatst: 05-05-10 21:55
Dat zou super zijn als Jessie bij jou zou kunnen/willen slapen Op de terugweg afzetten is ook minder erg vindt ik
Overigens moeten we dan even kijken hoe we het met benzinegeld doen. Ik betaal wel voor de tank van mijn ouders, als de rest dan iig de parkeerkaart wilt betalen? Geen idee wat een volle tank moet gaan kosten bij die van ons
Sieltjuh
Geplaatst: 05-05-10 21:56
Gentlegiant schreef:
Ow je maakt het me wel moeilijk wie is die huisgenoot jij
Whahaha Nee hoor, bij Mir kan je heel veilig slapen. Ze is hoogstens prettig gestoord
Heranda
Geplaatst door de TopicStarter: 05-05-10 21:56
Zo eng ben ik niet hoor, hoop ik
Maar ik woon bij m'n broer en Letizia heeft het niet zo op mijn broer, maar het valt best mee hoor. Misschien slaapt hij zaterdag wel bij z'n vriendin, maar moet het morgen eerst even melden/vragen hoor, want anders heb ik wel de poppen aan het dansen