Zeeuwen een week(end) met de viervoeters op pad??

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

fliam

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-10 17:11

Miranda, thnx verder voor je uitleg. Ik snap dat er meer speelt dan alleen het stukje financien.

Wat betreft de belasting van de trailerreis, ik denk dat het er ook aan ligt wat je paard gewend is. Voor Flint is het imo geen probleem.

Letizia en Maya, had me er inderdaad meer werk bij voorgesteld (niet alleen regelen van de camping, maar ook weten waar je wat kan doen in de omgeving, evt. regelen campingspullen voor anderen e.d.)

Of het nou veel werk is of niet, mi is er niemand die deze taak op zich wil nemen, dus dan houdt het helaas op.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-10 17:20

Weten wat je kan doen in de camping : Dat zie je ter plekke wel, sowieso liggen er altijd wel folders etc. Vaak hebben mensen die behoefte ook niet om erop uit te gaan, maar willen ze juist dingen met de paarden doen.

Campingspullen voor de anderen etc. : Zou ik ook niet doen. Iedereen is volwassen en kan best zelf dingen voor zichzelf / zijn paard regelen wat ie nodig heeft.

Het gaat ook niet om de belasting op zich voor het paard, maar wel dat het een boel gezeul en gedoe en rompslomp is voor maar 1 ritje / dagje.

Ik snap echt niet waarom jullie er zo'n punt van maken van 'bergen werk' en nu al zoveel beren en kamelen op de weg zien. Die er glad niet eens zijn :+ Dat loopt allemaal vanzelf wel, soms eens een herinnerende skup oid, maar meer is het ook niet.

Dit regelen is bij elkaar, waarschijnlijk 1 uur werk in totaal. Namelijk mailen, eens antwoorden / bevestigen, eens een betaling doen. En that's it. De verdere afstemming doe je toch in dit topic, van hoe laat iedereen doorgaat. En of iemand een grote tent heeft, en wie wat heeft, maar dat regelt iedereen juist met elkaar. Evenals de planning voor de ritten, of snaaiwerk, of andere zooi. Precies zoals wat voor meeting dan ook.

Ik vind het gewoon zonde dat jullie een leuke vakantie al op voorhand door zoiets onbenulligs als dit laat verpesten...

chrisje_83

Re: Zeeuwen een week(end) met de viervoeters op pad??

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-10 17:28

Hakken we nog knopen door? Houden we het weekend aan, gaan we een dagrit maken?
Wie willen er nog mee en wie niet?

fliam

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-10 01:37

Ik wil nog steeds gaan.

Ik ben ook bereid om het mailtje te doen maar wil wel zeker weten dat de mensen die zich hebben opgegeven ook nog mee willen doen. Want als we het willen, wil ik het voor het weekend regelen.

Heb iedereen een pb'tje gestuurd.

chrisje_83

Re: Zeeuwen een week(end) met de viervoeters op pad??

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-10 12:17

Sam, heb gereageerd op je PB :D

fliam

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-10 21:56

Iedereen heeft een Pbtje gehad.

Bij deze, het weekend gaat niet door.