Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Nicole85 schreef:Er is steeds 1 iemand die de kar moet trekken, merk ik op.En dat is zonde.
Ik ben van mening dat als je als persoon graag een meeting wilt, dat je daar ook moeite voor doet en zorgt dat je óf kan of tenminste aangeeft wanneer je kan. Ik doel nu niet op 1 persoon, maar op iedereen.
Dit blijft nu een beetje uit.
Dat is niet nieuw imo. Er wordt wat gebrainstormd, plannen worden wat concreter en uiteindelijk komt er iemand naar voren die zich als organisator opwerkt en dan dus er ook achteraan zit en knopen gaat doorhakken. Nu zie je idd dat dat niet echt gebeurd, dus dat iemand zich opwerpt als organisatrice... En ja, Siel heeft natuurlijk ook gelijk met dat men mensen niet wilt teleurstellen, maar ik heb zoiets van... Je kan niet iedereen pleasen, er zullen altijd mensen zijn die niet kunnen 
Citaat:Doen:
- Bowlen; Nathalie, Erleyne, Samantha, Christianne, Miranda, Sandra, Jojanneke, Janneke, Simone (9)
- Arsenaal; Nathalie, Erleyne, Samantha, Christianne, Ersilia, Miranda, Jojanneke, Nicole (8)
- Rondrit langs de paarden; Nathalie, Samantha, Ersilia, Miranda, Jojanneke, Nicole, Janneke, Daisy, Simone (9)
- Iguana; Christianne, Samantha, Jojanneke (3)
Maya schreef:Voorstel
- Zaterdag 24 april.
- Beginnen met een rondrit langs paarden voor wie wil?
- In de namiddag naar een pannenkoekenhuis gaan waar er in de buurt gebowld kan worden (zag iets over De Parel? geen idee hoe dat aan de overkant zit?) Afhankelijk van tijdsplanning eerst eten of eerst bowlen?
Iedereen mee eens?
Daar zit dus ook het pannenkoekenhuis, toch Mir?

Heranda schreef:- Nathalie
- Ersilia
- Christianne (alleen 's middags)
- Letizia
- Jojanneke (ovb)
- Miranda (ovb)
- Stacey
- Erleyne
- Maya (bowlen/eten)

en mogen gemeet worden?
En natuurlijk Zion nog een keer zien voordat ie naar het Brabantse verhuist 
maar grote kans dat ik toch echt zal moeten werken, stond benadrukt in het laatste mailtje over dat ik er rekening mee moet houden 24 april ook te zullen werken... Maar hoop niet tot al te laat en dan rijd ik gewoon zef naar Domburg en dan schuif ik gewoon aan!
) + is in de buurt van Domburg?