Houtjes ja .. die had ik ook tot gisteren Nu gelukkig niet meer sorry lotte maar ik had nog nooit andere
Marieke1495 schreef:wie komen hier regelmatig? 1. Dieuwke.2. Lotte3. Melissa4. Lianne5. Julie6. Femke7. Anna8 MariekeJosé gaat ook mee die hoort er ook bij .Zijn dit de vast leden ? Wie er nog bij hoort moet zijn naam even erbij zetten .We gaan dus naar Divoza en wanneer ?( btw het is maar een half uurtje bij mij vandaan )
Niemand Had gezien sneek ligt ook de andere richting op dan leek en eastermar waar ik woon kom je langs ongeveer geloof ik
_Bitje_ schreef:ja..wie woont er in de buurt van franeker?anna, waar woonde jij ook al weer? in Oudega.. ik zal even op anwb kijken hoelang franeker is rijden, dan kan ik misschien met jullie meerijden? als het mag van mijn ouders?
enniee schreef:_Bitje_ schreef:ja..wie woont er in de buurt van franeker?anna, waar woonde jij ook al weer? in Oudega.. ik zal even op anwb kijken hoelang franeker is rijden, dan kan ik misschien met jullie meerijden? als het mag van mijn ouders? welke oudega waar ligt dat vlakbij?
niet bij de jouwe in ieder geval bij koudum en harich daar ben je vast eens op wedstrijd geweesten de link die doet het niet de afbeelding staat er niet bij!
enniee schreef:niet bij de jouwe in ieder geval bij koudum en harich daar ben je vast eens op wedstrijd geweesten de link die doet het niet de afbeelding staat er niet bij! Oudega (Smallingerland) Oudega (Wymbritseradiel) Oudega (Gaasterlân-Sleat) welke?
_Dieuwke schreef:Dan weet ik het niet meer Waar woon jij dieuwke? vlakbij sneek? bij wymbritseradielding?